![]() |
d10 енкаунтерів - фентезі |
1. Чарівні та милі істоти. Учень мага, який виглядає дуже наляканим. Він забув закрити клітку з трьома істотами, які тепер утекли. Ці істоти звуться Погвенос. Вони схожі на дворічних дітей, мають рожеву шкірку з ніжною шерсткою та невеликі хоботки. Ці істоти мають дуже могутню природну чарівність і вміють проходити крізь стіни. Учень мага погнався за ними, але вони проникли через стіну в багатий особняк. Особняк належить одному із радників, що управляють містом, він укріплений, його охороняють суворі бійці. Охоронці нікого не бачили. Навички переконання можуть допомогти гравцям зайти до особняка.
Істоти – один у підвалі, один на кухні, у супі, один у
маленької доньки правителя – вона з нею грається.
В учня мага можна дізнатися про звички Погвенос. Один
любить грати, інший любить їсти, третьому подобається алкоголь. Сам учень не
скаже цього, треба допетрати.
Варта дасть кожному з героїв обшукати: 0-2 кімнати,
виходячи з їх зовнішнього вигляду та переконливості.
Кімнати: Передпокій, вітальня, зал, кухня, комора, винний
льох, кімната слуг, кімната дочки правителя, кімната варти, кабінет господаря,
спальня господаря, ванна кімната, відхоже місце, горище, будуар.
2. Трупи-пастки. Площа, яка вкрита
трупами - багатих та жебраків. Фішка у тому, що трупи заміновані - під
більшістю вогняні пастки. Киньте скіл того хто їх мінував, це буде складність
побачити пастки.
3. Святий воїн. Ви бачите труп чоловіка
в гарному обладунку, який тепер розрубано у багатьох місцях. Він тримає в руках
булаву та щит, притулившись до стовпа в центрі перехрестя вулиці Дружби та
вулиці Складської. Цей чоловік випромінює сяйво, яке осяює все перехрестя. Його
білий, колись, плащ залитий кров'ю.
Це тест на повагу до трупа героя. Намагайтесь описом
ситуації посіяти у гравців недовіру та страх. Нехай думають, що труп ось-ось
встане, та почнуть закидувати його, та стріляти здалека. Ось вони й попалися,
тепер можете бити по їх почуттю провини через ментальні спаскидок. Якщо ви
використовуєте систему світогляду, буде карати тих, хто скоїв щось недопустиме.
Свята сила карає усіх, хто опоганив останки. Це можуть бути рани
- стигмати, та інше.
4. Затоплення та хижаки. Ця місцевість
затоплена і тут була велика ферма крокодилів. Тепер крокодили плавають тут як у
себе вдома. Вода по пояс. Киньте скритність за крокодилів. Щоб заманити
гравців, можете кинути у воду щось цінне - наприклад скриню.
5. Химери-садисти. Ви бачите кілька літаючих
створінь, що грають людським тілом. Вони перекидаються їм у повітрі, жбурляючи
кричущу людину як м'яч. Можливо, деякі з них сидять і дивляться на те, що
відбувається. Може, всі сидять і дивляться на те, що відбувається, а одна з
тварин підіймає людину вгору, потім кидає і ловить прям біля землі. Це
химери-садисти. На землі можна побачити трупи та людей зі зламаними ногами, які
не можуть втекти та просто чекають на свою долю. Чи захочуть гравці врятувати
людей, які потрапили до рук тваринам? Якщо так, то як вони врятують того, хто
зараз у повітрі?
6. Пограбування будинку благородними бандитами.
Гравці бачуть, як кремезні хлопці грабують досить гарний на вигляд будинок,
видно, що у дворі сидять зв'язані літні чоловік і жінка. У момент, коли їх
бачать гравці, бандитів атакує банда куди більш страшних монстрів. Бандити відразу ховають жінку і чоловіка, яких вони зв'язали, собі за спини та
починають обороняти будинок. Чи будуть гравці допомагати цим "благородним" злодіям? Це може
стати початком дружби. Наприклад - з гільдією злодіїв.
7. Лідерство. Декілька солдатів б'ються з
якоюсь здоровенною потворою. Вона явно сильніша за них і вони ось-ось кинуться
тікати, один гине прямо на очах персонажів гравців. Командир вбитий, рядом ще
мертві солдати. Гравці можуть втрутитись, але чи зможуть вони вселити віру у
себе у солдатів? Бо якщо вони просто вб'ють істоту, солдати лишаються
зломленими. Для того, щоб солдати повірили в себе, необхідно здолати тварюку
пліч-о-пліч.
8. Потойбічний вплив. Ви відчуваєте, що
у звуки потроху починають згасати. Крики, крики, тріск вогню, потім починаю
згасати фарби - до чорно-білого спектру, потім зникають запахи й ви всі
розумієте, що відчуваєте втрату тактильних відчуттів. Це вплив якоїсь могутньої
потойбічної сили чи викид негативної енергії. Захиститись можна підготовленим
ритуалом, якщо у гравців в команді є жрець, він повинен дати заявку. Якщо цього
не зробити, всі герої зануряться у пітьму, майстер дає кинути
тематичний спаскидок, а потім герої відкривають очі та кожен отримуєш
штрафи - зменшення характеристик, хітів тощо. Ті, хто пройшов спаскидок отримають
половину, чи зовсім не отримають.
9. Туман інших світів. Це місце затягнув
якийсь білий туман. Персонажам гравців потрібно або обходити його, або йти
через нього. Зовсім нічого не видно. Якщо рухатись крізь туман, дуже легко
загубитися, потрібно обв'язуватись мотузкою і йти через нього. У самому
тумані герої будуть чути голоси незнайомими мовами, іноді пальці натикатимуться
на дивні речі, хтось братиме їх за руки або торкатиметься їх в інших місцях.
Ментальний спаскидок, при провалі персонажі гравців отримують штрафи.
Від туману можна захиститися, якщо ти розумієшся на
магії. Цей туман означає, що грань Всесвіту тут виснажена магічним впливом.
Потрібно максимально закріплюватись у цій реальності, заявляти про себе,
співати пісні, танцювати – поводитися голосно. Тоді туман віддаляється від тебе
на пів метра.
10. Палаючи коні. Ви бачите коней, що горять, які носяться по простору попереду, перегороджуючи дорогу. Вони явно збожеволіли від болю. На кількох конях можна побачити сідельні сумки. Може, в них щось є? Нехай гравці самі думають, як їм вчинити. Якщо вони почнуть стріляти у тварин, ті можуть кинутися на них, збожеволівши від болю. Можна просто почекати поки тварини втечуть чи помруть, це обернеться втратою часу.
Коментарі
Дописати коментар