Перейти до основного вмісту

d10 енкаунтерів - постап

d10 екаунтерів - постап
d10 енкаунтерів - постап

1. Холодна печера
На схилі гори застряг розбитий шаттл. Відомо що там є цінний вантаж – холодильник з препаратами, що забезпечують регенерацію. Також тут лігво пораненого кабана. Він розорив холодильник та нажерся препаратів. Тепер це божевільна тварюка, шкура якої зрослася з льодом, і він має шалену регенерацію. Героям доведеться стикнутись не тільки з холодом, але і з чудовиськом, яке посилено хімією. Можливо вони зможуть обманути його і виманити зі звичного середовища? На теплому повітрі лід почне танути, і кабан ослабне.

2. Музика, що підсилює тріпУ поселенні, яке пережило апокаліпсис є пророк. Він може передбачати майбутнє, або бачити дальні землі. Для  того щоб відповісти на питання гравців він попросить принести йому наркотик. Але йому необхідна настільки велика доза, що вона може виявитись смертельною, і пророк може навіть не встигнути розповісти, що він побачив (по бажанню майстра можна зробити перевірку статури, або її аналогу відповідно до системи). Крім цього він каже, що чує музику і бачить картини, що є зачіпкою для гравців щодо альтернативного проходження. Якщо підібрати правильну музику, то бачення пророка посиляться без галюциногенів.

3. Челлендж на надздібностіКому з нас не хотілося б стати супергероєм? Це можливо навіть у світі без магії. Потрібно просто вийти за рамки своїх можливостей і не померти. Якщо один з персонажів гравців спробує здобути надздібності, підкиньте йому випробування. Нехай спробує витримати жахливу дозу радіації, вип'є отруту або вжити смертельну дозу наркотиків. Якщо зможе це витримати - дайте йому особливу здатність, хіба вам шкода? Але ризик має бути дійсно смертельним.

4. Знайти розумних людейЦе випробування може бути проведено в місцевості, що досить сильно деградувала в ході якихось подій, або ніколи не була розвиненою. Торговцю або комірнику потрібні освічені працівники, що можуть писати та рахувати. Він просить гравців знайти таких людей, чим швидше, тим краще. Складність завдання можна підвищити, наприклад в цьому регіоні може бути дуже негативне ставлення до грамотних людей. Такий рекрутинг може бути вельми цікавим, особливо якщо персонажі гравців і самі не дуже освічені.

5. Викрадення лідераБуває, що банду розбійників знищити досить складно або з якихось причин не бажано. У цьому випадку захопити їх лідера може бути вельми логічним рішенням. Це дозволить дізнатися його плани і влаштувати розкол в банді. Це не буде просто, адже ватажок завжди в центрі всіх подій. Тож доведеться продумати відволікаючі маневри. Це може бути цікавим тактичним завданням.

6. Свій серед чужихПід час чергового зіткнення з бандою головорізів, ви можете загострити ситуацію. Ватажок утримує на повідку людину в костюмі клоуна. Дозвольте одному з персонажів впізнати в'язня як його старого друга або родича. Як під час зіткнення не вбити його? Чи зможе гравець врятувати в'язня в гарячці бою? Тим більше що він, нехай і неохоче, буде битися на стороні бандитів.

7. ВиступЯкщо серед ваших гравців є той, хто любить соціальні взаємодії, то тут ви можете дати йому проявити себе. Запропонуйте йому виступити на відкритті будь-якого закладу. Але ускладніть це поставивши його в ситуацію, де його звична манера привертати увагу буде недоречною. Наприклад, якщо він любитель протилежної статі і всі його історії про постільні подвиги, запропонуйте йому виступити на відкритті наукового товариства або храму.

8. Продай себеЯкщо гравець випросив у вас незвичайну зовнішність, одним з наслідків для нього може бути увага з боку збоченців. Нехай до нього підкотить розпусний багач, або господар борделя з непристойною пропозицією. Формулювати необхідно так, щоб було зрозуміло що це принизливо. Якщо гравець відмовиться, то на нього очікують неприємності з боку скривдженого збоченця, наприклад підстава, або спроба викрадення. А якщо погодиться, нехай про нього підуть відповідні історії.

9. Випробування стійкостіЯкщо серед персонажів ваших гравців є той, хто вміє тримати удар, запропонуйте йому це випробування. Інсталяція "Дух опору". Герой, в одній білизні стає на площі, а конферансьє пропонує кидати в нього камінням. Кидки і інтерес натовпу можна регулювати через атаки та інші куби. Також в героя можуть полетіти принизливі речі – тухлі яйця, гнилі помідори та інше. З нього почнуть сміятися. Чи зможе він залишитися мовчазним зразком опору? Ситуативно тут можна підключити механіку стресу.

10. Особливий смак випивкиВ одному з поселень місцевий бровар або самогонщик хоче урізноманітнити смак випивки, яку він робить. Що можуть запропонувати йому гравці? Широкий простір для творчості - від ялинових шишок, до особливих спецій, які були знайдені в кают-компанії крейсера, підбитого ракетою. За оригінальні, але робочі ідеї нагородіть гравців. Може статися й так, що випивка по новому рецепту стане отруйною, до яких наслідків це призведе?

Редактор: Ольга Лебіга



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Теги персонажів

Це Теги персонажів (Character Tags) з книги "The Atlas of the Latter Earth" Кевіна Кроуфорда. Дозвіл на переклад автор цього блогу отримав у приватному спілкуванні з К. Кроуфордом. Якщо у вас є якісь питання або пропозиції пишіть на електронну пошту fanat1986@gmail.com  Дякую за допомогу з вичиткою Valora ! Так само як руїни, міста чи еліти можна визначити за допомогою тегів, так само можна визначити та окремих персонажів. Теги персонажів призначені для того, щоб дати вам швидкий спосіб визначити мотиваційні риси та елементи історії створених вами NPC, незалежно від того, чи є вони антагоністами, симпатичними фігурами, чи суперечними особистостями. Ви також можете використати ці теги як підказки для створення аспектів власного персонажа. Кожен тег персонажа супроводжується обговоренням різних способів прояву цього аспекту, чи то як особистої риси, чи то як ситуації, що визначила його теперішнє становище. Теги, як правило, зосереджені на тому, як ця риса може вплинути на приго...

Ролплей (відіграш) діями

Відіграш в НРІ складається з двох частин - акторська гра та дії. Акторська гра це зміна голосу, інтонації та манери мовлення та опис реакцій персонажа на те, що відбувається в грі (злість, здивування, розчарування). Під час гри в живу до цього можуть додаватися тематичний одяг, жести та (опціонально) гра на музичних інструментах. Під відіграшем діями я розумію відігравання різних аспектів персонажа, які гравець або прописав сам, або отримав разом з прегеном. Нажаль, я часто бачу, що люди взагалі не розуміють, що відіграш діями існує і що він не менш важливий, а для деяких ігор навіть більш важливий ніж акторська гра. Тому я хочу поговорити про нього більш детально. З чого почати відіграш діями? Для того, шоб вам було що відігравати діями, у вашого персонажа повинен бути ряд аспектів, які будуть спонукати до такого ролплею. Вони закладаються на моменті створення передісторії. Наприклад, ваш персонаж постраждав від дій дворян, які використовували його та його сім’ю для власного збагаченн...

Створення неігрових персонажів гравцем

Наразі я граю у дві довгі кампанії - по системах Swords of the Serpentine та самописній, системі від мого друга дитинства. В мечах ми граємо в міське фентезі з елементами детективу, а у мого друга в самописній системі ми граємо в доволі класичну пригодницьку партію в регіоні, де конфліктують між собою різні фракції. Оля (майстриня SotS) попросила підготувати пару неігрових персонажів (НІПів) кожного з гравців перед стартом кампейну. Я настільки розігнався, що привніс цю практику в другий кампейн, в якому я граю. Оскільки я не маю змоги водити багато ігор, то, мабуть, найкраще що я можу - поділитися позитивними практиками, які допомогли покращити ігри, в яких я беру участь. Практика створення НІПів гравцем стала виявилася позитивною, тож ділюся. А чи треба? Не варто створювати неігрових персонажів якщо ви не впевнені, що майстер погодиться їх додавати до ігрового світу. Поговоріть з майстром, уточніть деталі сетінгу та особливості проведення пригоди. Можливо, ви будете грати у кампейн, ...