Перейти до основного вмісту

Релігія у вашому світі

Релігія у вашому світі

Дуже часто я бачу усілякі пости у стилі: та я свою релігію розроблю. А потім дивишся, а там якийсь бог Лукс, який добрий, та могутній. І все. Але я хочу грати у щось, що має певну глибину. Тому я вирішив тут викласти простий чекліст, який допоможе майстру-деміургу зробити щось не одномірне, а хоча б трьох вимірне зі своєї авторської релігії. Цей чекліст базується на книзі правил системи «Worlds Without Number».

  • Подумайте над структурою вашої релігії. Наскільки незалежною є кожна її одиниця? Чи є в ній ієрархія?
  • Яке походження має Бог? Чи став Богом смертний? А може Бог був завжди? Чи це взагалі якийсь космічний прибулець? Важливо розуміти і що сталося насправді і те, як це пояснюють релігійні діячі.
  • Чому ця релігії важлива? Яку важливу роль вона грає у суспільстві?
  • Яка ціль у цієї релігії? Що вона хоче зробити з суспільством? З конкретною людиною?
  • Які бувають релігійні діячі? Як вони потрапляють на свої посади?
  • Яка сфера впливу релігії у суспільстві? На чому вона спеціалізується? Якщо у вашому світі можливі релігійні дива, то чи коїть їх ця релігія?
  • Які вимоги релігії?
  • Як виглядають храми цієї релігії?

Спробуйте відповісти на ці питання і ваша релігія не буде одномірною функцією. Не треба писати релігійні тексти, якщо ви цього не хочете. Але якісь базові розуміння у вас повинні бути, щоб релігійні діячі органічно вписалися у ваш світ. Ще ви можете захотіти створити якісь зловісні секти. Щось таке що засуджує суспільство, а може навіть і закон. Тут треба подумати ось над чим.

  • Які винагороди пропонує ця релігія?
  • Що такого жахливого у цій релігії?
  • Чи є у секті єдність?

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Теги персонажів

Це Теги персонажів (Character Tags) з книги "The Atlas of the Latter Earth" Кевіна Кроуфорда. Дозвіл на переклад автор цього блогу отримав у приватному спілкуванні з К. Кроуфордом. Якщо у вас є якісь питання або пропозиції пишіть на електронну пошту fanat1986@gmail.com  Дякую за допомогу з вичиткою Valora! Так само як руїни, міста чи еліти можна визначити за допомогою тегів, так само можна визначити та окремих персонажів. Теги персонажів призначені для того, щоб дати вам швидкий спосіб визначити мотиваційні риси та елементи історії створених вами NPC, незалежно від того, чи є вони антагоністами, симпатичними фігурами, чи суперечними особистостями. Ви також можете використати ці теги як підказки для створення аспектів власного персонажа. Кожен тег персонажа супроводжується обговоренням різних способів прояву цього аспекту, чи то як особистої риси, чи то як ситуації, що визначила його теперішнє становище. Теги, як правило, зосереджені на тому, як ця риса може вплинути на пригод...

Теги спільнот

Це теги спільнот (Community tags) з Worlds Without Number: Free Edition . Теги спільнот надають можливість для пригод у будь-якому місці, де значна кількість людей змушена працювати разом для виживання. Хоча класичні "похмуре середньовічне місто" або "село фермерів" є типовими громадами, до цієї рубрики також можна включити монастирі, ізольовані ідеологічні групи, субкультури в рамках більшого суспільства або будь-які інші маси людей, у яких відсутня неявна ієрархія та загальна система організації спільноти. Як і інші теги, теги спільноти слід розглядати як широкі мазки та загальні напрями для вашої творчості, а не як строгий опис реальності. Буває корисно думати про них не у буквальному, а у метафоричному сенсі; можливо, жахлива данина, яку приносить спільнота, полягає в тому, що суспільство слухняно жертвує молодих людей у м'ясорубку прикордонних війн жорстокого лорда. Двох тегів, що добре поєднуються, зазвичай достатньо, щоб надати характер будь-якій спільнот...

Створення банди

Ні, в цій нотатці я не буду розповідати про те, як правильно створити банду, щоб тримати райончик. Хоч я і ріс в 90-х у місті Горлівка, але єдине джерело інформації, що доступно мені - система Cities Without Number . Кроуфорд пропонує створити банду у сетінгу кіберпанк, але ми спробуємо зробити його поради більш загальним. Наскільки часто вам в іграх траплялися розбійники, що були просто монстрами певного челенджу? Чи цікаво мати з такими справу? Мені от не дуже. Звісно, продумувати кожного члена банди - така собі ідея, але додати загального контексту банді можна. Тоді розбійники будуть мати власну мотивацію і перетворяться з декорації на міні-фракцію. Організоване злочинне угруповання - це сила, яка може бути задіяна у купі різних схем, завдяки гнучким моральним принципам. Бандити можуть бути зачинщиками страйків, або розганяти їх. Вони можуть бути найняті для державного перевороту чи для відволікаючого нападу на вежу архімага, поки пригодники крадуть з неї артефакт. Банда - сила, яка...