Дуже часто я бачу
усілякі пости у стилі: та я свою релігію розроблю. А потім дивишся, а там
якийсь бог Лукс, який добрий, та могутній. І все. Але я хочу грати у щось, що
має певну глибину. Тому я вирішив тут викласти простий чекліст, який допоможе майстру-деміургу
зробити щось не одномірне, а хоча б трьох вимірне зі своєї авторської релігії.
Цей чекліст базується на книзі правил системи «Worlds Without Number».
- Подумайте над структурою вашої релігії. Наскільки незалежною є кожна її одиниця? Чи є в ній ієрархія?
- Яке походження має Бог? Чи став Богом смертний? А може Бог був завжди? Чи це взагалі якийсь космічний прибулець? Важливо розуміти і що сталося насправді і те, як це пояснюють релігійні діячі.
- Чому ця релігії важлива? Яку важливу роль вона грає у суспільстві?
- Яка ціль у цієї релігії? Що вона хоче зробити з суспільством? З конкретною людиною?
- Які бувають релігійні діячі? Як вони потрапляють на свої посади?
- Яка сфера впливу релігії у суспільстві? На чому вона спеціалізується? Якщо у вашому світі можливі релігійні дива, то чи коїть їх ця релігія?
- Які вимоги релігії?
- Як виглядають храми цієї релігії?
Спробуйте відповісти на ці питання і ваша релігія не буде одномірною функцією. Не треба писати релігійні тексти, якщо ви цього не хочете. Але якісь базові розуміння у вас повинні бути, щоб релігійні діячі органічно вписалися у ваш світ. Ще ви можете захотіти створити якісь зловісні секти. Щось таке що засуджує суспільство, а може навіть і закон. Тут треба подумати ось над чим.
- Які винагороди пропонує ця релігія?
- Що такого жахливого у цій релігії?
- Чи є у секті єдність?
Коментарі
Дописати коментар