![]() |
Це не набір екаунтерів, а опис невеличкого квесту, який може вам сподобатись. А може й ні, хто знає. Назвемо його «Полювання на чорну кулю». Цей квест може підійти тим, хто водить фентезі, в якому є руїни минулого і їх похмура спадщина. Я спеціально не пишу імена, назви географічних об’єктів, та статистику монстрів, бо це все буде відрізнятися, залежно від світів та систем.
Про селище
Невеличке селище
(15-17 домівок), що поблизу великого міста тероризує гігантська чорна куля.
Хоча тероризує чи ні? Вона з’їла одну собаку мисливця, двох корів і накотилася
на віз з рибою, поки рибалка пішов у кущі робити свої справи. Чи можна назвати
це терором? Адже ніхто з селян окрім мисливця і рибалки не бачив кулю.
Мисливиць живе в місті, рибалка в іншому селищі. От і виходить, що загроза не
переконлива.
Прибувши до
селища авантюристи дізнаються, що пропало четверо дітей. За словами голови
села, ці діти втекли. Це були двоє хлопців з однієї сім’ї та дві дівчини з
іншої. Всім років по 13-14, а оскільки у цьому світі люди дорослішають рано, то
це як раз вік кохання та дурних вчинків. Втекли до столиці, вони навіть рюкзаки
взяли, спальні мішки, та інше спорядження.
Батько братів
скаже що не вірить у втечу і просить знайти хлопців. Він відклав їм на навчання
грошей, коли був молодим – на воїнській службі. Мати хлопців вже поїхала до
столиці пошукати їх, але він не вірить в то, що вона їх там знайде. За його
словами хлопці були розумні, вчилися у місті при храмі. Там є дуже велика
бібліотека.
Мати дівчин –
кремезна жінка у якої замість однієї ноги протез. Вона ростить своїх доньок одна. Доньки в неї не дуже розумні, але дуже добрі та милі. Старша любить
малювати. (Забігаючи наперед, скажу, що на малюнках цієї дівчинки є примітивна карта де шукати руїни, де сталася трагедія)
Також у селищі є
дитина-аутист, яка живе на складі з сільгосптехнікою. Вона майже не розмовляє
ні з ким. Про цього хлопця піклується сільський голова, носить йому їжу. Гравці можуть
встановити контакт з хлопцем, якщо вони вмовлять голову села побути повз.
Хлопця можна підкупити чимось цікавим, та яскравим. Потім він вибере когось з
гравців, та поведе до своєї кімнати.
- – Чи ти
бачиш великого чорного жука? – Спитає хлопчина, вказуючи на пусте місце.
Якщо персонаж
гравця скаже, що бачить – хлопчина влаштує істерику і цей шлях до гравців буде
закритий (лишаться тільки малюнки дівчини та пошук на місцевості за рахунок навичок). Якщо скаже, що ні, хлопець переконається, що його поважають і
розповість що бачив.
Руїни
Хлопець
розповість, що слідкував за дітьми, що пропали. Вони його постійно ображали,
але він все рівно хотів з ними тусоватися, тому слідкував. Вони пішли у руїни у
лісі. Хлопець відведе гравців туди, це приблизно годину йти по лісу. Також
хлопець розповість, що дійшов до руїн, але в середину не став заходити. Він
почув, як спочатку там щось задеренчало, потім пройшло трохи часу, знову
задеренчало і звідти викотилася красна куля. Вона була точно більше людини. Ще, недалеко від руїн можна побачити ягоди, які ростуть на дуже колючих кущах.
Перша кімната у руїнах досить мала і більше нагадує вантажний вагон. На полу можна розгледіти три натискні
плити, розташовані у рядок, над ними напис. Зробіть цей запис тою мовою, яка відповідає чомусь
древньому у вашому світі. У мене це була мова, на якій до рабів зверталися
древні лорди-нелюди, що керували землею у попередніх епохах.
Написано ось що:
«Почнемо у перший день, продовжимо у третій і закінчімо у перший, бо час не має
влади над нами. Помилка зламає все». Тобто треба натиснути 1, потім 3, потім
знову 1 плиту. Помилка – все спочатку. Якщо гравці будуть брати кількістю
спроб, просто кидайте на кожну спробу після третьої d100, з шансом 20% механізм
зламається. Двері – стіна, яка від’їде наверх.
Надпис можна
перекласти у храмі за гроші. Там же можна розпитати вчителя хлопців.
Виявляється, що один з братів був генієм та дуже цікавився саме цією мовою.
Після того, як
гравці натиснуть всі плити правильно, відкриється друга кімната. Квадратна,
вона досить мала, менше першої. По центру кімнати стоїть постамент. Він досить невеликий, на ньому міг би
лежати футбольний м’яч. На стінах намальовані фрески та напис – два слова, вони на тій же
мові, що й в попередній кімнаті.
Там написано «Вартовий болота».
На фресках намальовано наступне.
Перша – люди з
перерізаними горлянками лежать біля постаменту. На постаменті чорна сфера.
Друга – величезна
чорна куля, котиться на стрій вояк. Видно, що вона більше в три рази, аніж
солдат.
Третя і четверта
разом, як комікс. На першій з них, люди тікають від чорної кулі, видно що одна
людина не може бігти, куля от-от її нагонить. На другій – ця людина тікає, а
куля котиться до людини, яка лежить у крові, у тої людини, що тікає
скривавлений ніж.
Вартовий болота –
це назва монстра. У бібліотеці можна знайти відомості про нього. Фрески
показують, що створити кулю можна якщо принести у жертву людей чорній сфері.
Потім куля стає досить великою і може битися у відкритому бою. Але, вона завжди
добиває поранених, якщо може.
Вартовий болота
Візьміть всі відомості про цього монстра і напишіть їх, включно зі статистичними блоками. У бібліотеці храму може бути 1-3 книги, на сторінках яких є згадки про «Вартового болота». Але це не повні данні про все. Скільки там буде відомостей ви можете вирішити самі, чи кинути кубик, наприклад d50 на кожну, щоб відомостей було не більше 50%, звісно вони можуть дублюватися. Тобто у двох книгах може бути написано, що цей монстр добре почуває себе на болотах, не тоне і навіть не зменшує швидкість. А от те, що він рухається швидше на 50% за звичайну людину може не бути в обох книгах.
Що за монстр «Вартовий
болота»? Це терористична зброя. У спокійному положенні він виглядає як чорна
сфера, що є доволі цінною цяцькою з точки зору магів. Але якщо піднести до неї тих,
у кого є відкриті рани, вона втягне їх і утворить кулю з м’ясної маси (Ми ж пам'ятаємо про колючі кущі, вірно?). Чим більше
жертв спочатку, тим більше куля розміром. Далі куля потихеньку полює на м’ясну
здобич, росте у розмірах. Коли вона стає розміром 3*3 метри, то вже не боїться
відкрити нападати на будь-яких людей. До цього часу вона досить боягузлива і може тікати
з бою. Живе «Вартовий болота» на болоті,
бо там йому легше вбивати свою здобич, болото не вповільнює його, а ще він там має
бонус до скритності.
Силу монстра вам треба
підібрати згідно з системою НРІ та того рівню складності, який вам потрібен. Те, що
я пишу далі – мої рекомендації, які перевірені практикою. «Вартовий болота» не
нападе на персонажів, поки він не має розміри 3*3 метри, якщо вони не заманять
його якоюсь пораненою худобою. Навіть, коли чорна куля має розмір 2*2 метри,
вона досить небезпечна і може убити всю групу, а якщо бій піде не так, як їй
хотілося б, втекти, або втягнути когось з персонажів і втекти.
Коли мої гравці по
системі Worlds Without Number билися з нею на 4 рівні у кулі було не дуже
багато властивостей. Перший її хід, якщо не треба тікати, починається з того,
що куля вистрелює з себе трьох міньйонів. Це малі кулі, які мають стільки хп, щоб
їх не вбили 1-2 атаками. Вони потрібні для того, щоб допомагати кулі –
оточувати противників, блокувати стрільців. Відстрілює вона ці малі кулі на дистанцію
свого ходу, але може і ближче, якщо хоче зосередитись на одному супротивнику.
Атакує куля у
притул, після кожної успішної атаки вона намагається схопити жертву. Якщо
жертва схоплена, вона може вириватися у свій хід, або битися, але по схопленим
жертвам куля потрапляє автоматично і спричиняє їм стандартні пошкодження. Є у
кулі й дистанційні атаки, вона плює грудками слизу. Ефективна дальність цих
атак дорівнює дальності ходу колі в раунд, далі – зі штрафом. Мій «Вартовий
болота» мав дві атаки в раунд. Після смерті з кулі можна витягнути сферу, але гравці
повинні сказати, як вони це роблять, бо труп кулі повен отруйних газів і якщо
лізти до нього просто у лоба, доведеться кидати спасбросок. Сфера розрядилася, киньте d4 - стільки років темрява буде в ній згущуватися, а потім можна знову приносити жертви, щоб покликати "Вартового болота".
Тактичні плани та
важкі рішення
Куля живе у болотистому
лісі. Битися з нею там – це смерть. Тому гравцям треба розслідувати її діяльність,
дізнатися який це ліс, а потім підготувати пастку. Можна взяти худобу і зробити
пастки, які будуть її оточувати, а потім, коли куля з’явиться, поранити
приманку, щоб куля точно не прокотилася повз. Тут може багато чого піти не по
плану. Куля може повертатися додому, може побачити когось з гравців, а може з’явитися
скритно вночі, я дуже раджу вам рандомізувати це, не треба ні підігрувати гравцям,
ні перешкоджати.
Коментарі
Дописати коментар