Іноді група подорожує кудись дуже далеко і робить це не епічними засобами, а на своїх ногах, возі або на конях. Звісно, можна скіпнути цей проміжок часу, але чому не перетворити подорож на щось цікаве? Треба тільки розуміти, що цікавинки, як і бої не повинні траплятися кожен день чи через день, бо інакше вони перетворюються на буденність. Ви можете роляти на них куби, або просто вставляти на якихось проміжках. Приклади таких мирних енкаунтерів нижче. Ви можете використовувати їх для натхнення, або просто адаптувати під свій світ і сетінг.
- Оракул. Хто не любить отримувати пророцтво? Намет з мудрим дідусем, або бабусею яка дасть пророцтво за символічну вартість – це може бути досить фаново. Але як ви дасте пророцтво, якщо сюжет у вашій грі не лілейний? Тут можна викрутитись: дати челендж. «Вбий когось у стані втоми», «Врятуй людину від монстра». У челенджа може бути термін, та має бути винагорода за його виконання. Також може бути покарання за його провал.
- Продаж екзотичних страв. У якомусь селищі, або містечку може бути організовано продаж екзотичних страв. Персонажі гравців можуть купити та з’їсти одну з них. Але це ж екзотичні страви, том хто знає що з цього може вийти? Простіше за все – кидати ряткидки, якщо пройшов – позитивний ефект, якщо ні – ніякого, або негативний.
- Вівтар. Десь на перехресті дорогі персонажі гравців бачать вівтар. Що воно таке? Тут вирішувати вам. Може вівтар потребує жертв у вигляді хп, може у вигляді скарбів, а може у вигляді історій. Добре, якщо у партії є жрець, якому ви дасте (або дасте після кидку кубика) підказку як треба взаємодіяти з вівтарем. Але чи захоче жрець переказувати цю підказку іншим? Бо це може бути вівтар не його бога.
- Торговий караван. Цей енкаунтер може стати у пригоді, якщо у групи дуже багато луту і вже нікуди його збирати. Купці у каравані можуть розуміти становище персонажів і давати за товар дуже маленьку ціну. Але персонажі можуть торгуватися.
- Пліткар. Якщо ваш світ живе і в ньому відбуваються подіями по за зору персонажів гравців, можна організувати їм зустріч з пліткарем. Це може бути як герольд якогось герцога, так і декілька старих жінок, що люблять перемивати кістки усім довкола. Якісь відомості можна дати просто так, за якісь просити гроші.
- Інші авантюристи. Цей пункт схоже на попередній. Але тут можна включити механізм конкуренції. Наприклад, інша група авантюристів скаже, що якийсь герцог об’явив велику винагороду за вбивство величезного троля. Ці авантюристи впевнені у свої крутості і тому, що саме вони візьмуть винагороду. А що скажуть персонажі гравців?
- Цінний НІП-союзник. Є системи в яких саме існування партії гравців сильно залежить від НІПів які її супроводжують. Але гарний супутник може стати у пригоді кому завгодно. Такого супутника можна звести з партією під час подорожі.
- Кінь, що втік на волю. Група персонажів гравців бачать коня, який мирно їсть траву десь у полі. Кінь дуже наляканий (чим – придумайте самі). Чи потрібен гравцям той кинь? А якщо на нього підчепити сумку з якимись речами? Як гравці будуть того коня приборкувати? Якщо у вас у світі є магія, то можна придумати чому вона не діє на коня.
Коментарі
Дописати коментар