Перейти до основного вмісту

Мирні енканутери під час подорожі

Мирні енканутери під час подорожі

Іноді група подорожує кудись дуже далеко і робить це не епічними засобами, а на своїх ногах, возі або на конях. Звісно, можна скіпнути цей проміжок часу, але чому не перетворити подорож на щось цікаве? Треба тільки розуміти, що цікавинки, як і бої не повинні траплятися кожен день чи через день, бо інакше вони перетворюються на буденність. Ви можете роляти на них куби, або просто вставляти на якихось проміжках. Приклади таких мирних енкаунтерів нижче. Ви можете використовувати їх для натхнення, або просто адаптувати під свій світ і сетінг.


  1. Оракул. Хто не любить отримувати пророцтво? Намет з мудрим дідусем, або бабусею яка дасть пророцтво за символічну вартість – це може бути досить фаново. Але як ви дасте пророцтво, якщо сюжет у вашій грі не лілейний? Тут можна викрутитись: дати челендж. «Вбий когось у стані втоми», «Врятуй людину від монстра». У челенджа може бути термін, та має бути винагорода за його виконання. Також може бути покарання за його провал.
  2. Продаж екзотичних страв. У якомусь селищі, або містечку може бути організовано продаж екзотичних страв. Персонажі гравців можуть купити та з’їсти одну з них. Але це ж екзотичні страви, том хто знає що з цього може вийти? Простіше за все – кидати ряткидки, якщо пройшов – позитивний ефект, якщо ні – ніякого, або негативний.
  3. Вівтар. Десь на перехресті дорогі персонажі гравців бачать вівтар. Що воно таке? Тут вирішувати вам. Може вівтар потребує жертв у вигляді хп, може у вигляді скарбів, а може у вигляді історій. Добре, якщо у партії є жрець, якому ви дасте (або дасте після кидку кубика) підказку як треба взаємодіяти з вівтарем. Але чи захоче жрець переказувати цю підказку іншим? Бо це може бути вівтар не його бога.
  4. Торговий караван. Цей енкаунтер може стати у пригоді, якщо у групи дуже багато луту і вже нікуди його збирати. Купці у каравані можуть розуміти становище персонажів і давати за товар дуже маленьку ціну. Але персонажі можуть торгуватися.
  5. Пліткар. Якщо ваш світ живе і в ньому відбуваються подіями по за зору персонажів гравців, можна організувати їм зустріч з пліткарем. Це може бути як герольд якогось герцога, так і декілька старих жінок, що люблять перемивати кістки усім довкола. Якісь відомості можна дати просто так, за якісь просити гроші.
  6. Інші авантюристи. Цей пункт схоже на попередній. Але тут можна включити механізм конкуренції. Наприклад, інша група авантюристів скаже, що якийсь герцог об’явив велику винагороду за вбивство величезного троля. Ці авантюристи впевнені у свої крутості і тому, що саме вони візьмуть винагороду. А що скажуть персонажі гравців?
  7. Цінний НІП-союзник. Є системи в яких саме існування партії гравців сильно залежить від НІПів які її супроводжують. Але гарний супутник може стати у пригоді кому завгодно. Такого супутника можна звести з партією під час подорожі.
  8. Кінь, що втік на волю. Група персонажів гравців бачать коня, який мирно їсть траву десь у полі. Кінь дуже наляканий (чим – придумайте самі). Чи потрібен гравцям той кинь? А якщо на нього підчепити сумку з якимись речами? Як гравці будуть того коня приборкувати? Якщо у вас у світі є магія, то можна придумати чому вона не діє на коня.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Теги персонажів

Це Теги персонажів (Character Tags) з книги "The Atlas of the Latter Earth" Кевіна Кроуфорда. Дозвіл на переклад автор цього блогу отримав у приватному спілкуванні з К. Кроуфордом. Якщо у вас є якісь питання або пропозиції пишіть на електронну пошту fanat1986@gmail.com  Дякую за допомогу з вичиткою Valora ! Так само як руїни, міста чи еліти можна визначити за допомогою тегів, так само можна визначити та окремих персонажів. Теги персонажів призначені для того, щоб дати вам швидкий спосіб визначити мотиваційні риси та елементи історії створених вами NPC, незалежно від того, чи є вони антагоністами, симпатичними фігурами, чи суперечними особистостями. Ви також можете використати ці теги як підказки для створення аспектів власного персонажа. Кожен тег персонажа супроводжується обговоренням різних способів прояву цього аспекту, чи то як особистої риси, чи то як ситуації, що визначила його теперішнє становище. Теги, як правило, зосереджені на тому, як ця риса може вплинути на приго...

Ролплей (відіграш) діями

Відіграш в НРІ складається з двох частин - акторська гра та дії. Акторська гра це зміна голосу, інтонації та манери мовлення та опис реакцій персонажа на те, що відбувається в грі (злість, здивування, розчарування). Під час гри в живу до цього можуть додаватися тематичний одяг, жести та (опціонально) гра на музичних інструментах. Під відіграшем діями я розумію відігравання різних аспектів персонажа, які гравець або прописав сам, або отримав разом з прегеном. Нажаль, я часто бачу, що люди взагалі не розуміють, що відіграш діями існує і що він не менш важливий, а для деяких ігор навіть більш важливий ніж акторська гра. Тому я хочу поговорити про нього більш детально. З чого почати відіграш діями? Для того, шоб вам було що відігравати діями, у вашого персонажа повинен бути ряд аспектів, які будуть спонукати до такого ролплею. Вони закладаються на моменті створення передісторії. Наприклад, ваш персонаж постраждав від дій дворян, які використовували його та його сім’ю для власного збагаченн...

Створення неігрових персонажів гравцем

Наразі я граю у дві довгі кампанії - по системах Swords of the Serpentine та самописній, системі від мого друга дитинства. В мечах ми граємо в міське фентезі з елементами детективу, а у мого друга в самописній системі ми граємо в доволі класичну пригодницьку партію в регіоні, де конфліктують між собою різні фракції. Оля (майстриня SotS) попросила підготувати пару неігрових персонажів (НІПів) кожного з гравців перед стартом кампейну. Я настільки розігнався, що привніс цю практику в другий кампейн, в якому я граю. Оскільки я не маю змоги водити багато ігор, то, мабуть, найкраще що я можу - поділитися позитивними практиками, які допомогли покращити ігри, в яких я беру участь. Практика створення НІПів гравцем стала виявилася позитивною, тож ділюся. А чи треба? Не варто створювати неігрових персонажів якщо ви не впевнені, що майстер погодиться їх додавати до ігрового світу. Поговоріть з майстром, уточніть деталі сетінгу та особливості проведення пригоди. Можливо, ви будете грати у кампейн, ...