Перейти до основного вмісту

Уряд у королівствах вашого світу

Уряд у королівствах вашого світу

Коли ви вигадуєте світ для НРІ, чи доробляєте світ, вигаданий кимось іншим, треба думати у першу чергу про грабельність. Це десь у книзі може бути суворий та справедливий король, який керує своїм королівством залізною рукою, а всі проблеми вирішує магією, а всі проблеми вирішує чарами, або за допомогою своїх вірних лицарів-магів. Вам потрібно створити уряд, що дасть гравцям гачки для пригод. Тобто багатовимірну структуру з купою вад і сильних сторін. Щоб допомогти вам у цьому, я викладу тут чекліст, який допоможе вам зрозуміти, над чим треба попрацювати. У цій статті я спираюсь на книгу правил настільно-рольової гри «Worlds Without Number».

  • Уряд повинен мати конфлікти всередині себе, конфлікти з громадянами країни, та конфлікти з заколотниками.
  • Уряд повинен мати способи реагувати на дії персонажів гравців. Ви можете не підраховувати кількість та озброєння варти місцевого лорда. Але було б добре розуміти, що вона є та де вона і на що спроможна.
  • Уряд повинен бути продовженням самоототожнення нації. Ви повинні розуміти, чому саме такий уряд існує у цій країні.

Тепер пройдемось по питанням, які добре було б задати собі, щоб розуміти свій світ і не заплутатися у ньому.

  1. Наскільки велика щільність населення у вас в королівстві? З цього буде виходити розуміння можливостей уряду. Ці можливості дуже різні у сільського старости, провінціального барона, та короля, який перебуває на троні у столиці.
  2. Яка структура уряду? Форма правління? Наприклад:: король чи королева над меншими лордами; самодержець із чиновниками, які не є дворянами; президент, обраний певними виборцями; воєначальник визнаний найсильнішим; вибраний Богом лідер країни; володар, що спирається на магію, сенат, парламент та інші.
  3. Як виглядає правлячий клас? Хто це взагалі такі? Наприклад:: спадкове дворянство крові; могутні купці-князі та олігархи; чаклуни та майстри таємних мистецтв; магічно наділені родоводи; пролетаріат, селянство чи ремісники; духовенство однієї чи кількох конфесій; нелюди певного типу; полководці та воєначальники, та інші.
  4. На яке джерело легітимності спирається влада? Наприклад:: вони просто завжди були правителями; вони вважаються мудрішими й чеснішими за всіх інших; їхня бойова міць вражає; боги обрали їх вождями; вони були обрані з волі народу; їх люблять за їхню доброзичливість; вони повністю розгромили останню групу повстанців; вони принесли країні процвітання; вони розгромили попередній уряд; та інші.
  5. Які органи контролю є у влади? Наприклад:: підлеглі лорди, що присягнули правителю; простолюдини-бюрократи; магічно обдаровані силовики; діячі релігії, пов'язаної з державною владою; потужна і шанована судова система; керовані урядом монстри або дикі звірі, що тримають жителів в страху.
  6. Наскільки стабільним є уряд? Ненадійний, маючий проблеми, відносно стабільний, або стабільний та здатний витримати удари.

Тим, хто хоче додати світу життя, можна створити (або вигадати) якісь урядові свята. Чи є в вашому світі Новий рік? Свято першого дня весни? Також можна вигадати проблеми, які були вирішені, або створені урядом нещодавно. Може уряд будує якийсь монумент? Чи створює дорогу через все місто і для її будівництва виганяє людей з їхніх домівок?

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Теги персонажів

Це Теги персонажів (Character Tags) з книги "The Atlas of the Latter Earth" Кевіна Кроуфорда. Дозвіл на переклад автор цього блогу отримав у приватному спілкуванні з К. Кроуфордом. Якщо у вас є якісь питання або пропозиції пишіть на електронну пошту fanat1986@gmail.com  Дякую за допомогу з вичиткою Valora ! Так само як руїни, міста чи еліти можна визначити за допомогою тегів, так само можна визначити та окремих персонажів. Теги персонажів призначені для того, щоб дати вам швидкий спосіб визначити мотиваційні риси та елементи історії створених вами NPC, незалежно від того, чи є вони антагоністами, симпатичними фігурами, чи суперечними особистостями. Ви також можете використати ці теги як підказки для створення аспектів власного персонажа. Кожен тег персонажа супроводжується обговоренням різних способів прояву цього аспекту, чи то як особистої риси, чи то як ситуації, що визначила його теперішнє становище. Теги, як правило, зосереджені на тому, як ця риса може вплинути на приго...

Ролплей (відіграш) діями

Відіграш в НРІ складається з двох частин - акторська гра та дії. Акторська гра це зміна голосу, інтонації та манери мовлення та опис реакцій персонажа на те, що відбувається в грі (злість, здивування, розчарування). Під час гри в живу до цього можуть додаватися тематичний одяг, жести та (опціонально) гра на музичних інструментах. Під відіграшем діями я розумію відігравання різних аспектів персонажа, які гравець або прописав сам, або отримав разом з прегеном. Нажаль, я часто бачу, що люди взагалі не розуміють, що відіграш діями існує і що він не менш важливий, а для деяких ігор навіть більш важливий ніж акторська гра. Тому я хочу поговорити про нього більш детально. З чого почати відіграш діями? Для того, шоб вам було що відігравати діями, у вашого персонажа повинен бути ряд аспектів, які будуть спонукати до такого ролплею. Вони закладаються на моменті створення передісторії. Наприклад, ваш персонаж постраждав від дій дворян, які використовували його та його сім’ю для власного збагаченн...

Створення неігрових персонажів гравцем

Наразі я граю у дві довгі кампанії - по системах Swords of the Serpentine та самописній, системі від мого друга дитинства. В мечах ми граємо в міське фентезі з елементами детективу, а у мого друга в самописній системі ми граємо в доволі класичну пригодницьку партію в регіоні, де конфліктують між собою різні фракції. Оля (майстриня SotS) попросила підготувати пару неігрових персонажів (НІПів) кожного з гравців перед стартом кампейну. Я настільки розігнався, що привніс цю практику в другий кампейн, в якому я граю. Оскільки я не маю змоги водити багато ігор, то, мабуть, найкраще що я можу - поділитися позитивними практиками, які допомогли покращити ігри, в яких я беру участь. Практика створення НІПів гравцем стала виявилася позитивною, тож ділюся. А чи треба? Не варто створювати неігрових персонажів якщо ви не впевнені, що майстер погодиться їх додавати до ігрового світу. Поговоріть з майстром, уточніть деталі сетінгу та особливості проведення пригоди. Можливо, ви будете грати у кампейн, ...