Перейти до основного вмісту

Дика природа

Доволі часто я бачив як ГМи, які не дуже орієнтуються в тому, як описувати природні ландшафти стикаються з потребою цікаво вести пригоду про подорож у дикому лісі, болотах чи у горах. Навіть якщо основна тема пригоди не у тому, щоб досліджувати природні ландшафти, проста подорож через таку місцевість може викликати складнощі в роботі ГМа. Звісно, можна пропустити подорож і телепортувати групу до міста/данжу/руїн, але чи хороша це ідея? Гарний опис локацій завжди допомогає зануренню в атмосферу за ігровим столом, а енкаунтери (мирні чи бойові) під час такої подорожі розбавлять ваші пригоди та додадуть їм нового смаку.

Чекліст природних ландшафтів

Я використовую от такі чеклісти, які допомогають мені зробити природні ландшафти більш різноманітними.

Ліс

  • Звірі – які є: лякані чи ні. Який склад звірів?
  • Тип лісу: листяний, хвойний, змішаний, джунглі.
  • Густота: рідкісний, середній, густий, непролазний.
  • Суміш з іншим біомом: гори, болота, степ, пустеля.
  • Густота підліска: відсутній, середній, непролазний.
  • Комахи: відсутні, мало, середньо, багато.
  • Ландшафт: однорідний, перепад висот – яри та пагорби.
  • Сліди стихійних лих: присутні чи ні, якщо так, то яких і як давно вони відбувалися.
  • Сліди людської діяльності: присутні чи ні, якщо присутні, то які?

Гори

Якої групи висот ці гори? 500-1000 метрів, 1000-1500 метрів, 1500-2000 метрів, 2000-3000 метрів, 3000-4000 метрів, 4000-6000 метрів.

Те що може бути актуальним для гір 500--2000 метрів.
  • Наявність рослинності:відсутня, мало, середньо, багато.
  • Наявність скельних виходів: відсутні, мало, середньо, багато.
  • Наявність річок? Відсутні, мало, середньо, багато.
  • Наявність каньйонів: відсутні, мало, середньо, багато.
  • Наявність озер: відсутні, мало, середньо, багато.
  • Наявність печер: відсутні, мало, середньо, багато.
  • Наявність тварин: відсутні, мало, середньо, багато.
  • Наявність великих птахів: відсутні, мало, середньо, багато.
  • Наявність поселень: відсутні, наявні.
  • Наявність особливих об'єктів: кам'яний хаос, великий водоспад, каскадний водоспад, велике плато та інші.
Те що може бути актуальним для гір 1000-3000 метрів.
  • Наявність розпадків, повних снігу? Відсутні, мало, середньо.
  • Наявність льодовиків? Відсутні, мало, середньо, великий льодовик.

Болота

  • Розташування: на відкритій місцевості, під деревами.
  • Чи є отруйні випари? Відсутні, мало, середньо, багато, так багато, що ускладнюють видимість.
  • Кількість комах: мало, середньо, багато, дуже багато
  • Кількість змій: мало, середньо, багато, дуже багато
  • Наявність отруйних рослин: відсутні, мало, багато, дуже багато
  • Наявність острівців, досить великих, щоб там відпочити: відсутні, мало, середньо, багато.
  • Кількість водних паразитів: мало, середньо, багато, дуже багато.
  • Наявність місцевих жителів: наявні, відсутні.
  • Наявність інших форм життя: нелюди, нежить, люди, хижаки, інше.
  • Наявність стариць - русел рік чи озер, що іноді зустрічаються в болотах.
Це список чеклістів які я використовую на своїх іграх. Також за можливості в майбутньому я сподіваюсь розробити подібні для пустель, степів та водних біомів.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Теги персонажів

Це Теги персонажів (Character Tags) з книги "The Atlas of the Latter Earth" Кевіна Кроуфорда. Дозвіл на переклад автор цього блогу отримав у приватному спілкуванні з К. Кроуфордом. Якщо у вас є якісь питання або пропозиції пишіть на електронну пошту fanat1986@gmail.com  Дякую за допомогу з вичиткою Valora ! Так само як руїни, міста чи еліти можна визначити за допомогою тегів, так само можна визначити та окремих персонажів. Теги персонажів призначені для того, щоб дати вам швидкий спосіб визначити мотиваційні риси та елементи історії створених вами NPC, незалежно від того, чи є вони антагоністами, симпатичними фігурами, чи суперечними особистостями. Ви також можете використати ці теги як підказки для створення аспектів власного персонажа. Кожен тег персонажа супроводжується обговоренням різних способів прояву цього аспекту, чи то як особистої риси, чи то як ситуації, що визначила його теперішнє становище. Теги, як правило, зосереджені на тому, як ця риса може вплинути на приго...

Ролплей (відіграш) діями

Відіграш в НРІ складається з двох частин - акторська гра та дії. Акторська гра це зміна голосу, інтонації та манери мовлення та опис реакцій персонажа на те, що відбувається в грі (злість, здивування, розчарування). Під час гри в живу до цього можуть додаватися тематичний одяг, жести та (опціонально) гра на музичних інструментах. Під відіграшем діями я розумію відігравання різних аспектів персонажа, які гравець або прописав сам, або отримав разом з прегеном. Нажаль, я часто бачу, що люди взагалі не розуміють, що відіграш діями існує і що він не менш важливий, а для деяких ігор навіть більш важливий ніж акторська гра. Тому я хочу поговорити про нього більш детально. З чого почати відіграш діями? Для того, шоб вам було що відігравати діями, у вашого персонажа повинен бути ряд аспектів, які будуть спонукати до такого ролплею. Вони закладаються на моменті створення передісторії. Наприклад, ваш персонаж постраждав від дій дворян, які використовували його та його сім’ю для власного збагаченн...

Створення неігрових персонажів гравцем

Наразі я граю у дві довгі кампанії - по системах Swords of the Serpentine та самописній, системі від мого друга дитинства. В мечах ми граємо в міське фентезі з елементами детективу, а у мого друга в самописній системі ми граємо в доволі класичну пригодницьку партію в регіоні, де конфліктують між собою різні фракції. Оля (майстриня SotS) попросила підготувати пару неігрових персонажів (НІПів) кожного з гравців перед стартом кампейну. Я настільки розігнався, що привніс цю практику в другий кампейн, в якому я граю. Оскільки я не маю змоги водити багато ігор, то, мабуть, найкраще що я можу - поділитися позитивними практиками, які допомогли покращити ігри, в яких я беру участь. Практика створення НІПів гравцем стала виявилася позитивною, тож ділюся. А чи треба? Не варто створювати неігрових персонажів якщо ви не впевнені, що майстер погодиться їх додавати до ігрового світу. Поговоріть з майстром, уточніть деталі сетінгу та особливості проведення пригоди. Можливо, ви будете грати у кампейн, ...