Відкриті ситуації це те, що відрізняє НРІ від комп’ютерних ігор. І якщо у вас гра побудована не на відкритих ситуаціях, то у мене для вас погані новини – краще не ведіть цю гру. У щось заскриптоване ми можемо пограти та на комп’ютері.
Що таке відкриті ситуації? Це ситуації які не мають чітко визначеного способу розв’язання. Наприклад, місто атакують сварми (рої) щурів, які веде зла воля щурячого короля. У персонажів гравців є певні здібності та ресурси, а у самих гравців кмітливість і розум. Завдяки цьому вони можуть протистояти щурам та врятувати місто. При цьому щурячий король буде задіювати свої ресурси та свою кмітливість, бо він не хоче програвати.
Як готувати такі ситуації? Це не так вже складно. Спробуйте продумати якими ресурсами володіє сила, що протистоїть персонажам гравців, як вона буде мислити і діяти. Наприклад, щурячий король може чогось боятися і може бути жадібний до якихось конкретних ресурсів. Ще вам потрібно продумати як побудовано поле бою, тобто місто, яке боронять гравці і це теж не дуже важко. Ви навіть можете узяти готове місто з якоїсь пригоди.
Що саме складне? Складніше за все – наважитися. Бо відкриті ситуації важко контролювати. Ви можете завдати гравцям поразки, ви можете вбити персонажів гравців, а може статися так, що вони здобудуть легку перемогу. Чи варто про це піклуватися? Ні. Бо усі ці результати будуть закономірним фіналом вашої історії.
А як бути з балансом? Не треба зайвих піклувань про нього. Нехай про те, щоб впоратися з ворогом піклуються в першу чергу гравці і не кидають своїх персонажів у бій, уповаючи на те, що майстер не дасть енкаунтери, який вони не зможуть подолати. Нехай думають як напасти на тих, кого вони точно переможуть, як отримати допомогу, перевагу чи взагалі втекти від ворога, який сильніше за них.
На останок. Чому варто готувати такі ситуації? Бо це: а) цікавіше, б) перемога в них дає набагато більше насолоди, аніж у заскриптованому конфлікті.
П.С. Поздоровляю усіх моїх читачів – нас більше 1000. Активних і не дуже. Дякую за довіру до мене, я сподіваюсь хоч щось цікаве для ваших ігор ви тут отримаєте.
А як бути з балансом? Не треба зайвих піклувань про нього. Нехай про те, щоб впоратися з ворогом піклуються в першу чергу гравці і не кидають своїх персонажів у бій, уповаючи на те, що майстер не дасть енкаунтери, який вони не зможуть подолати. Нехай думають як напасти на тих, кого вони точно переможуть, як отримати допомогу, перевагу чи взагалі втекти від ворога, який сильніше за них.
На останок. Чому варто готувати такі ситуації? Бо це: а) цікавіше, б) перемога в них дає набагато більше насолоди, аніж у заскриптованому конфлікті.
П.С. Поздоровляю усіх моїх читачів – нас більше 1000. Активних і не дуже. Дякую за довіру до мене, я сподіваюсь хоч щось цікаве для ваших ігор ви тут отримаєте.
Коментарі
Дописати коментар