Перейти до основного вмісту

Бойові випробування у кампаніях пісочницях (ЛЦВ)

Баланс бійок в кампанії-пісочниціЩоб зробити цікаву бійку у кампанії-пісочниці вам треба пам’ятати про три принципи: Логічність, Цікавість та Виклик (ЛЦВ).

Логічність. Найголовніше, про що треба піклуватися у кампанії-пісочниці це логічна побудова світу. Якщо принцеса їде з солідним конвоєм по дикій місцевості, конвоїри не стануть слабкішими тому, що гравці персонажів мають низький рівень. Якщо персонажі гравців увірвалися в підземелля і почали бійку з орками в якій вони можуть вмерти, орки з сусідньої кімнати не будуть сидіти та чекати, бо героям і без них важко. Світ пісочниці повинен бути логічним та продуманим, вам не треба грати проти гравців чи бути за них, вам треба просто бути адептом вашого світу.

Цікавість. Не слід забувати про другий аспект - цікавість гри. Якщо гравці взяли на себе задачу вбити шамана огрів, ваша задача - не зіткнути їх з суворим світом, де вони навіть дитину огра не можуть вбити, а зробити цікаву пригоду. Тож якщо гравці заслабкі, підкиньте їм підказки, що у прямому протистоянні в них немає шансів, але є способи вбити цього шамана якимись іншими методами. Може це зміг би зробити якийсь святий, який пройде астральними тропами в транс шамана, та переможе його. Тоді про наявність такого святого, гравці повинні якось дізнатися.

Ваша задача - впевнитися в тому, що ви вигадали достатньо цікаве середовище, в якому гравці мають методи для реалізації свого задуму. Інформацію можна не подавати просто так, якщо гравці настільки самовпевнені, що не будуть займатися розвідкою, їх може зустріти патруль огрів, який швидко покаже хто сильніше. Звісно, можуть бути ситуації, коли гравці беруться за щось, що не можливо реалізувати їх силами, що ж тоді ваша задача просто дати їм змогу зрозуміти цю неможливість.

Виклик. Як ми кидаємо куби (якщо це передбачено системою) коли є суперечлива ситуація, так ми й активно граємо у пригоди коли є ризик провалу. Якщо персонажі гравців, що вже на рівних б’ються з драконами, задумали вбити банду розбійників, ви можете просто описати як це сталося, а ще краще хай хтось з гравців це опише. Але якщо гравці задумали щось, що ви будете готуватися водити, це повинно бути викликом, який може привести до смерті персонажів, ганьби або ще якихось неприємних наслідків.

Якщо персонажі гравців хочуть вбити генерала ворожої армії, подумайте чи достатньо той генерал захищений з точки зору логіки світу. Персонажі гравців хочуть зависнути над ним у повітрі та скинути на його голову камінь? Чи вони єдині хто вміє літати у цьому світі? Вони планують закидати його закляттями? А чи вони єдині заклиначі у цьому світі? Подивиться на своїх персонажів, подумайте про найочевидніші ходи та зробіть перепони на їх шляху.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Теги персонажів

Це Теги персонажів (Character Tags) з книги "The Atlas of the Latter Earth" Кевіна Кроуфорда. Дозвіл на переклад автор цього блогу отримав у приватному спілкуванні з К. Кроуфордом. Якщо у вас є якісь питання або пропозиції пишіть на електронну пошту fanat1986@gmail.com  Дякую за допомогу з вичиткою Valora! Так само як руїни, міста чи еліти можна визначити за допомогою тегів, так само можна визначити та окремих персонажів. Теги персонажів призначені для того, щоб дати вам швидкий спосіб визначити мотиваційні риси та елементи історії створених вами NPC, незалежно від того, чи є вони антагоністами, симпатичними фігурами, чи суперечними особистостями. Ви також можете використати ці теги як підказки для створення аспектів власного персонажа. Кожен тег персонажа супроводжується обговоренням різних способів прояву цього аспекту, чи то як особистої риси, чи то як ситуації, що визначила його теперішнє становище. Теги, як правило, зосереджені на тому, як ця риса може вплинути на пригод...

Теги спільнот

Це теги спільнот (Community tags) з Worlds Without Number: Free Edition . Теги спільнот надають можливість для пригод у будь-якому місці, де значна кількість людей змушена працювати разом для виживання. Хоча класичні "похмуре середньовічне місто" або "село фермерів" є типовими громадами, до цієї рубрики також можна включити монастирі, ізольовані ідеологічні групи, субкультури в рамках більшого суспільства або будь-які інші маси людей, у яких відсутня неявна ієрархія та загальна система організації спільноти. Як і інші теги, теги спільноти слід розглядати як широкі мазки та загальні напрями для вашої творчості, а не як строгий опис реальності. Буває корисно думати про них не у буквальному, а у метафоричному сенсі; можливо, жахлива данина, яку приносить спільнота, полягає в тому, що суспільство слухняно жертвує молодих людей у м'ясорубку прикордонних війн жорстокого лорда. Двох тегів, що добре поєднуються, зазвичай достатньо, щоб надати характер будь-якій спільнот...

Створення банди

Ні, в цій нотатці я не буду розповідати про те, як правильно створити банду, щоб тримати райончик. Хоч я і ріс в 90-х у місті Горлівка, але єдине джерело інформації, що доступно мені - система Cities Without Number . Кроуфорд пропонує створити банду у сетінгу кіберпанк, але ми спробуємо зробити його поради більш загальним. Наскільки часто вам в іграх траплялися розбійники, що були просто монстрами певного челенджу? Чи цікаво мати з такими справу? Мені от не дуже. Звісно, продумувати кожного члена банди - така собі ідея, але додати загального контексту банді можна. Тоді розбійники будуть мати власну мотивацію і перетворяться з декорації на міні-фракцію. Організоване злочинне угруповання - це сила, яка може бути задіяна у купі різних схем, завдяки гнучким моральним принципам. Бандити можуть бути зачинщиками страйків, або розганяти їх. Вони можуть бути найняті для державного перевороту чи для відволікаючого нападу на вежу архімага, поки пригодники крадуть з неї артефакт. Банда - сила, яка...