Щоб зробити цікаву бійку у кампанії-пісочниці вам треба пам’ятати про три принципи: Логічність, Цікавість та Виклик (ЛЦВ).
Логічність. Найголовніше, про що треба піклуватися у кампанії-пісочниці це логічна побудова світу. Якщо принцеса їде з солідним конвоєм по дикій місцевості, конвоїри не стануть слабкішими тому, що гравці персонажів мають низький рівень. Якщо персонажі гравців увірвалися в підземелля і почали бійку з орками в якій вони можуть вмерти, орки з сусідньої кімнати не будуть сидіти та чекати, бо героям і без них важко. Світ пісочниці повинен бути логічним та продуманим, вам не треба грати проти гравців чи бути за них, вам треба просто бути адептом вашого світу.
Цікавість. Не слід забувати про другий аспект - цікавість гри. Якщо гравці взяли на себе задачу вбити шамана огрів, ваша задача - не зіткнути їх з суворим світом, де вони навіть дитину огра не можуть вбити, а зробити цікаву пригоду. Тож якщо гравці заслабкі, підкиньте їм підказки, що у прямому протистоянні в них немає шансів, але є способи вбити цього шамана якимись іншими методами. Може це зміг би зробити якийсь святий, який пройде астральними тропами в транс шамана, та переможе його. Тоді про наявність такого святого, гравці повинні якось дізнатися.
Ваша задача - впевнитися в тому, що ви вигадали достатньо цікаве середовище, в якому гравці мають методи для реалізації свого задуму. Інформацію можна не подавати просто так, якщо гравці настільки самовпевнені, що не будуть займатися розвідкою, їх може зустріти патруль огрів, який швидко покаже хто сильніше. Звісно, можуть бути ситуації, коли гравці беруться за щось, що не можливо реалізувати їх силами, що ж тоді ваша задача просто дати їм змогу зрозуміти цю неможливість.
Виклик. Як ми кидаємо куби (якщо це передбачено системою) коли є суперечлива ситуація, так ми й активно граємо у пригоди коли є ризик провалу. Якщо персонажі гравців, що вже на рівних б’ються з драконами, задумали вбити банду розбійників, ви можете просто описати як це сталося, а ще краще хай хтось з гравців це опише. Але якщо гравці задумали щось, що ви будете готуватися водити, це повинно бути викликом, який може привести до смерті персонажів, ганьби або ще якихось неприємних наслідків.
Якщо персонажі гравців хочуть вбити генерала ворожої армії, подумайте чи достатньо той генерал захищений з точки зору логіки світу. Персонажі гравців хочуть зависнути над ним у повітрі та скинути на його голову камінь? Чи вони єдині хто вміє літати у цьому світі? Вони планують закидати його закляттями? А чи вони єдині заклиначі у цьому світі? Подивиться на своїх персонажів, подумайте про найочевидніші ходи та зробіть перепони на їх шляху.
Коментарі
Дописати коментар