Шаблон - це хід, який так часто використовують, що він став мемним тобто впізнаваним. Але чи варто відмовлятися від шаблонів? Я так не думаю, просто використовуйте їх творчо, обіграйте так, щоб шаблон не впадав в очі і все буде чудово працювати.
В цій нотатці я хочу розглянути таблиці-генераторі тегів спільноти від Кевіна Кроуфорда. Ці таблиці можна знайти у безкоштовній книзі Worlds Without Number і вони можуть допомогти вам створити цікаве середовище для пригод у вашій НРІ.
Припустимо, що гравці йдуть в місто у фентезійному середньовіччі. Про місто ви знаєте його назву - Ньютерм і це все, що у вас є. Я кидаю два дайси d100 по таблиці тегів спільноти, випало 58 та 8. Рулбук каже нам, що треба узяти обидва ці варіанти та творчо поєднати їх. Перший тег: “Прокажене суспільство”, другий “Блискучі інновації”. Обидва варіанти - шаблони. Чи вдасться нам створити щось цікаве на базі цих шаблонів?

Перший тег Кроуфорд пояснює як наявність у суспільстві гетто тих, хто є інвалідом від якоїсь порчі, але інвалідом корисним, здатним на те, на що звичайні люди або не погодяться або будуть хотіти за це великі гроші.

Другий тег розповідає нам про нову блискучу ідею. Нову магію, або якісь наукові відкриття, що дали спільноті шанс на бурхливий розвиток.
Інтерпретуємо результати та отримуємо поточний стан міста Ньютерм. Це невеличке містечко, що побудовано на місті стародавніх руїн. Один з кварталів завжди був таким собі гетто, в якому жили бідні люди, що займалися пошуком історичних артефактів в руїнах. Але контакт людей зі стародавніми будівлями та речами, що в них знаходяться, не пройшов безслідно. Вони заражені якоюсь порчею, що робить з ними жахливі речи. Їх шкіра вкривається величезними сірими гнійниками і це спричиняє їм жахливий біль.
Молодий маг і алхімік Шурцео намагався вилікувати мешканців гетто, але раптово зробив неочікуваний винахід. Він дізнався, що речовина у сірих гнійниках є нічім іншим як дуже цінним магічним інгредієнтом. Завдяки йому можна робити могутню зброю, яка здатна змінити баланс сил на усьому континенті. Шурцео іде з цим відкриттям до мера міста, поясняючи що можна добувати речовину з тих мешканців гетто, хто помер та, згодом, ретельно дослідити її та, можливо, взагалі перейти на тварин або синтезувати без залучання живих організмів. Але мер, що раніше був крупним мафіозі, вирішує що так довго чекати - не його шлях. Треба робити зброю і чим більше, тим краще.
Тож, коли гравці приходять у місто, вони бачать доволі неоднозначну картину. З одного боку - бурхливий розвиток. Побудовано нові заводи, місто експортує великі обсяги могутньої зброї до столиці. З іншого боку - в районі гетто люди стали дуже часто пропадати люди. Ба більше, хтось бачив, як до руїн загнали купу в’язнів, яких нещодавно привезли в місто під конвоєм. Чи захочуть гравці розбиратися з тим, що коїться у місті? Це їх справа. Але ми отримали доволі цікавий пригодницький гачок.
Інтерпретуємо результати та отримуємо поточний стан міста Ньютерм. Це невеличке містечко, що побудовано на місті стародавніх руїн. Один з кварталів завжди був таким собі гетто, в якому жили бідні люди, що займалися пошуком історичних артефактів в руїнах. Але контакт людей зі стародавніми будівлями та речами, що в них знаходяться, не пройшов безслідно. Вони заражені якоюсь порчею, що робить з ними жахливі речи. Їх шкіра вкривається величезними сірими гнійниками і це спричиняє їм жахливий біль.
Молодий маг і алхімік Шурцео намагався вилікувати мешканців гетто, але раптово зробив неочікуваний винахід. Він дізнався, що речовина у сірих гнійниках є нічім іншим як дуже цінним магічним інгредієнтом. Завдяки йому можна робити могутню зброю, яка здатна змінити баланс сил на усьому континенті. Шурцео іде з цим відкриттям до мера міста, поясняючи що можна добувати речовину з тих мешканців гетто, хто помер та, згодом, ретельно дослідити її та, можливо, взагалі перейти на тварин або синтезувати без залучання живих організмів. Але мер, що раніше був крупним мафіозі, вирішує що так довго чекати - не його шлях. Треба робити зброю і чим більше, тим краще.
Тож, коли гравці приходять у місто, вони бачать доволі неоднозначну картину. З одного боку - бурхливий розвиток. Побудовано нові заводи, місто експортує великі обсяги могутньої зброї до столиці. З іншого боку - в районі гетто люди стали дуже часто пропадати люди. Ба більше, хтось бачив, як до руїн загнали купу в’язнів, яких нещодавно привезли в місто під конвоєм. Чи захочуть гравці розбиратися з тим, що коїться у місті? Це їх справа. Але ми отримали доволі цікавий пригодницький гачок.
Якщо гравці будуть зацікавлені в тому, щоб розібратися з ситуацією, ви можете поєднати появу сірих гнійників на тілах бідолашних жителів міста зі ЛОРом кампейну, можливо їх проклинає якийсь злий бог, чи в цьому місті жив ліч-експерементатор. Також раджу не видавати гравцям всю інформацію в лоб, а трохи затвістити її. Мешканці неблагополучного району можуть взагалі прийняти персонажів гравців за агентів корони, які хочуть викрасти когось з хворих і дослідити в столиці, щоб робити зброю в обхід мера міста.
Тож шаблони працюють, треба просто увімкнути фантазію та допрацювати те, що ми отримали в результаті кидків дайсів.
Тож шаблони працюють, треба просто увімкнути фантазію та допрацювати те, що ми отримали в результаті кидків дайсів.
Коментарі
Дописати коментар