Як можуть знати активні читачі цього блогу, я ініціатор перекладу SRD Cities Without Number. Я (та моя молода команда) вже переклали цей документ і потроху займаємося його вичиткою. Але, нажаль, в SRD К. Кроуфорд не додав те, за що його дуже люблять - дуже якісні інструменти для генерації логічного світу, який можна використовувати в кампанії пісочниці. Тож я вирішив потроху розбирати поради з Cities Without Number: Free Version. Ця версія доступна на drivethrurpg.com за 0.00$ і все, що вам потрібно, щоб використовувати поради з неї - знайти англійську, або як я - мати наснагу перекладати все через deepl.com.
Я ж, зі свого боку, буду потроху розбиратиму взяті звідти поради зі створення контенту, деякі з них спробую застосувати і переказати тут у вигляді прикладів. Моя мета, як завжди, показати які є гарні інструменти для того, щоб водити кампанії пісочниці без заздалегідь прописаного сюжету. Можливо, якщо я не втрачу ентузіазм до цієї діяльності, я потроху розберу поради з усіх книг Кроуфорда.
Рівні світу в Кіберпанк
Світ - це верхній рівень. Вам не потрібно багато знати про світову історію, міжнародні відносини чи дрібні деталі глобальних проблем і конфліктів. Вам також не потрібно чітко встановлювати дату; багато захопливих фантастичних творів у жанрі кіберпанк неоднозначно вказують на те, коли саме події відбуваються. Ви залишаєте світ розпливчастим з двох основних причин: надзвичайно складно скласти цілісну глобальну хронологію численних взаємодіючих сил, і це, як правило, не є чимось, що хвилює гравців. Якщо шматок глобальної історії не дає вам негайного пригодницького сенсу, не варто витрачати сили на його створення, хіба що ви отримуєте задоволення від процесу. Гравців хвилюватимуть нагальні проблеми та можливості, які ви їм пропонуєте. А глобальні міжнародні ситуації корисні лише доти, доки вони дають вам якусь пригодницьку зачіпку, яку ви можете запропонувати гравцям.Місто - це середній рівень. Хоча ігри в стилі кіберпанк іноді занурюються в сільську місцевість або дику природу, переважна більшість з них зосереджені на конкретному місті або містах. Навіть події, які відбуваються за межами міста, як правило, пов'язані з ним. Вам потрібна основа для початку кампанії, і вона майже напевно є певним містом, яке ви розробляєте як тло для пригод вашої групи. Ви можете витягнути існуюче місто з реальності, перемотати його на кілька десятиліть вперед і використати його в якості тла для вашої гри. Ви також можете розробити своє місто, впроваджуючи нові стандарти архітектури. А ще ви можете піти середнім шляхом, та переробити одне чи декілька поселень у якусь іншу агломерацію. Що б ви не обрали, вам потрібна правильно побудована пісочниця для ваших майбутніх пригод.
Округ - це найнижчий рівень вашої кампанії. Це може бути район, аркологія, нетрі, сільська місцевість, корпоративний анклав або будь-яка інша частина вашого міста чи його околиць з певною темою чи згуртованою ідентичністю. Райони - це місце, де відбуваються пригоди, і тому вони потребують найретельнішого опрацювання з усіх трьох рівнів світу вашої кампанії. Райони містять конкретних NPC, фракції, будівлі, бази та локації. Це місця, якими гравці, швидше за все, будуть цікавитися і з якими вони будуть взаємодіяти. Мегаполіс у стилі кіберпанк може містити майже необмежену кількість районів, і рідко виникає проблема правдоподібності з тим, щоб витягнути з капелюха новий район, коли це потрібно. Ви можете створити кілька таких районів на цьому етапі розробки сеттінгу, просто щоб надихнути себе на різні види пригод.
Що ж, на цьому поки все. В наступних нотатках, ми спробуємо погратися в генерацію світу, міста та району, а також поговоримо про теми кіберпанку.
Коментарі
Дописати коментар