Перейти до основного вмісту

Створюємо фракцію в постап-сетінгу

Створюємо фракцію в постап-сетінгу

В попередній нотатці я розповів про типи поселень та механіку руйнації, які можна знайти в рулбуку “Other Dust”. В інстаграмі ця нотатка набрала більше 50 лайків, що є для мого (доволі слабенького) профілю неймовірним показником. Я розцінив цей факт як те, що людям тематика постап-сетінгу цікава і вирішив піти далі - створити фракцію в постап-сетінгу саме для блога. Швидше було б викласти те, що вже зроблено для майбутнього кампейну, але мої гравці могли б прочитати цю нотатку, та отримати купу метагеймової інформації.

Генерація фракції

Тож, почнемо з типу фракції, яка вона у нас? Я обираю громаду, як типове поселення, в яке можуть прийти персонажі гравців, або яким вони можуть керувати. Для початку відкриваємо розділ “Enclave Site Creation” і починаємо послідовно відповідати на питання, які ставить нам рулбук. Кидаємо кістку к20, щоб визначити кількість населення, мені випало 16, що значить: “The enclave is unusually large and powerful, with 1d8+7 hundred adult occupants.” Кидаємо 1к8+7 і в нас випадає 15, тобто в анклаві живе приблизно 1500 людей, що доволі багато, враховуючи постап-сетінг. Тепер визначаємо, хто ж керує анклавом, кидок к10 і отримуємо результат - в анклаві анархія, яку очолюють нащадки тих, хто керував світом до того, як він рухнув.

Робимо кидок к20 на те, що є ядром анклаву. Результат 19 “Hidden subway tunnels or cross-country maglev bores”. Тобто це якась доволі велика спільнота, яка мешкає у величезному метро. Наприклад, у великому Нью-Йоркському метрополітені, який містить 472 станції, 383 кілометрів маршрутів і 1056 кілометрів безпосередньо залізниці. Тож півтори тисячі людей в ньому могли поселитися, хіба ні? Ви можете взяти будь-який достатньо крупний метрополітен за основу, якщо вирішите побудувати подібний анклав. Ще один кидок, цього разу к100, щоб визначити технічний рівень анклаву, нам випало 34, що значить 2 рівень з 5. Це доволі сумно, бо місцеві жителі можуть виробляти лише базові предмети, а все інше тягнуть з руїн навколишнього світу. Вони навіть не можуть зробити прості однозарядні гвинтівки або забезпечити освітлення електрикою. Подальші кидки пояснюють нам чому це так.

Тепер кидаємо два 2к4 та 2к10, щоб визначитися з тегами анклаву. Мені випали “Sanctuary” та “Luddites”. Поєднавши ці два теги ми вже впевнено можемо описати анклав, що ми створили використовуючи випадкові таблиці з рулбуку "Other Dust". Зазначу, що вам не обов’язково кидати ці всі кістки, ви можете самі визначитися з кожним з цих пунктів, я це зробив заради демонстрації, приймаючи виклик - описати те, що підкинула мені випадковість.

Фракція Притулок відчайдухів

Тож наш анклав називається Притулок відчайдухів, це доволі велика спільнота, яка декларує принципи єдності, братерства та відмову від розвинених технологій. Люди мешкають на станціях метрополітену, де вирощують гриби та худобу. Спільнота приймає будь-кого, якщо той не є повним неадекватом та поділяє цінності Притулку відчайдухів. Анклавом керує жрець Рован, який колись був одним з представників уряду світу, що згинув. Рован живе вже не одне сторіччя завдяки нанітам, що позитивно впливають на його фізичний стан, чого не скажеш про ментальний. Рован - фанатик, який вважає що треба спалювати бібліотеки та знищувати будь-які технології, що складніші за середньовічну кузню або плуг. Бо саме технології призвели до знищення світу та усього, що він любив і цінував.

Разом з тим, в Притулку відчайдухів є й опозиція, яка поводить себе тихо, щоб її не могли знищити. Це невелика група людей на чолі з молодою дівчиною Джолін, що приховала свої технічні знання і хоче змінити устрій анклаву, бо поточні цілі Рована, на її думку, ведуть в глухий кут. Група змовників на чолі з Джолін ховається в одному з технічних тунелів метрополітену і досліджує там технології, які вони змогли врятувати від нищівних намірів прислужників Рована.

Тепер, коли ми описали саму спільноту, час додати їй трохи проблем використовуючи механіку руйнації. Враховуючи кількість населення, технічний розвиток та керованість, я привласнюю їй 2 рівень поселення. Кинувши 1к10 на кількість очок руйнації, я отримав 2. Спільнота розвалиться при показнику 12, тож 2 - це не дуже багато. Хай це буде одна проблема - не дуже серйозна, але і не те, від чого можна відмахнутися. Враховуючи специфіку розташування поселення, додамо дещо містичну проблему - голоси, що іноді чутно за покинутих тунелів. Деякі жителі поселення йдуть на ці голоси і не повертаються. Що це може бути? Та хто ж його знає, якщо гравці зацікавляться вирішенням проблеми, можна буде про це поміркувати.

От таким вийшов концепт громади в постапокаліптичному сетінгу. Його можна продовжити нарощувати, вигадуючи різноманітні атрибути Притулку відчайдухів як спільноти, додаючи НІПів, прописуючи зв’язки та відносини з іншими поселеннями та займаючись іншою ГМ-ською працею.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Теги персонажів

Це Теги персонажів (Character Tags) з книги "The Atlas of the Latter Earth" Кевіна Кроуфорда. Дозвіл на переклад автор цього блогу отримав у приватному спілкуванні з К. Кроуфордом. Якщо у вас є якісь питання або пропозиції пишіть на електронну пошту fanat1986@gmail.com  Дякую за допомогу з вичиткою Valora! Так само як руїни, міста чи еліти можна визначити за допомогою тегів, так само можна визначити та окремих персонажів. Теги персонажів призначені для того, щоб дати вам швидкий спосіб визначити мотиваційні риси та елементи історії створених вами NPC, незалежно від того, чи є вони антагоністами, симпатичними фігурами, чи суперечними особистостями. Ви також можете використати ці теги як підказки для створення аспектів власного персонажа. Кожен тег персонажа супроводжується обговоренням різних способів прояву цього аспекту, чи то як особистої риси, чи то як ситуації, що визначила його теперішнє становище. Теги, як правило, зосереджені на тому, як ця риса може вплинути на пригод...

Теги спільнот

Це теги спільнот (Community tags) з Worlds Without Number: Free Edition . Теги спільнот надають можливість для пригод у будь-якому місці, де значна кількість людей змушена працювати разом для виживання. Хоча класичні "похмуре середньовічне місто" або "село фермерів" є типовими громадами, до цієї рубрики також можна включити монастирі, ізольовані ідеологічні групи, субкультури в рамках більшого суспільства або будь-які інші маси людей, у яких відсутня неявна ієрархія та загальна система організації спільноти. Як і інші теги, теги спільноти слід розглядати як широкі мазки та загальні напрями для вашої творчості, а не як строгий опис реальності. Буває корисно думати про них не у буквальному, а у метафоричному сенсі; можливо, жахлива данина, яку приносить спільнота, полягає в тому, що суспільство слухняно жертвує молодих людей у м'ясорубку прикордонних війн жорстокого лорда. Двох тегів, що добре поєднуються, зазвичай достатньо, щоб надати характер будь-якій спільнот...

Створення банди

Ні, в цій нотатці я не буду розповідати про те, як правильно створити банду, щоб тримати райончик. Хоч я і ріс в 90-х у місті Горлівка, але єдине джерело інформації, що доступно мені - система Cities Without Number . Кроуфорд пропонує створити банду у сетінгу кіберпанк, але ми спробуємо зробити його поради більш загальним. Наскільки часто вам в іграх траплялися розбійники, що були просто монстрами певного челенджу? Чи цікаво мати з такими справу? Мені от не дуже. Звісно, продумувати кожного члена банди - така собі ідея, але додати загального контексту банді можна. Тоді розбійники будуть мати власну мотивацію і перетворяться з декорації на міні-фракцію. Організоване злочинне угруповання - це сила, яка може бути задіяна у купі різних схем, завдяки гнучким моральним принципам. Бандити можуть бути зачинщиками страйків, або розганяти їх. Вони можуть бути найняті для державного перевороту чи для відволікаючого нападу на вежу архімага, поки пригодники крадуть з неї артефакт. Банда - сила, яка...