Перейти до основного вмісту

Створення руїн у постап-сетінгу

Створення руїн у постап-сетінгу

Руїни в постапокаліптичному світі можна досліджувати у пошуках ресурсів та знань. Якщо ви водите кампанію пісочницю, то краще за все наводити гравців на певні руїни за допомогою зачіпок. На цьому етапі вам потрібно знати про руїни не дуже багато: походження, як їх було знищено, хто там живе і пару тегів, тобто основну концепцію місця. Якщо гравці почнуть цікавитися цим місцем, збирати інформацію, а потім підуть туди – тут вже знадобиться повноцінно готуватися.

Тож давайте пройдемо всі етапи створення концепції руїн. Я буду спиратися на рулбук «Other Dust». Оскільки він коштує грошей, я не буду наводити всі матеріали звідти, а просто покажу яку користь він може принести. Якщо вас це зацікавить, ви зможете купити рулбук «Other Dust» на сайті Drivethru RPG.

Для додаткового виклику, я буду кидати дайси на кожен з етапів створення руїн, подивимося що нам принесе рандом.

Походження руїн: «Охоронний комплекс, адміністративна будівля, військова зона».

Причина руйнації: «Хвороба. Жорстока інфекція знищила більшість місцевих, змусивши решту втекти. Більшість із цих хвороб були наномодифікованими бойовими речовинами, і вони можуть залишитися у ціх стінах».

Мешканці руїн: «Мандрівники та бродяги, вони зібралися разом, щоб знайти притулок, який дають ці руїни. Тих, хто не виглядають як «свої», ці бродяги часто вважають здобиччю».

Тепер ми кидаємо двічі по таблиці тегів, щоб творчо поєднати результат. Мені випало: «Кріогенні капсули» та «Секретна база повстанців». Про кожен з них в рулбуку написано доволі детально і я буду спиратися на ці описи, створюючи концепцію руїн.

Тож, поєднуємо усе що ми отримали і в нас виходить військова база «Тета», яка на момент кінця світу була повністю під контролем повстанців, що боролися проти правлячого режиму. Як їм це вдалося? Завдяки зраді та бюрократії. Повстанцями керував Ікар – релігійний фанатик, який мав військове звання, але ненавидів офіційну владу і марив про панування терору. В момент, коли світ рухнув, на базі «Тета» була підготовлена біологічна зброя – надзвичайно сильний вірус, що перетворює людей на дуже агресивно діючих зомбі, що гинуть протягом години.

Землетруси, орбітальні удари та цунамі спричинили збій в умовах збереження біологічної зброї. Ікар та його підручні сховалися в капсулах на таємному поверсі бази, а всі інші мешканці «Тети» – загинули.

Тепер це місце зайняла спільнота «Похмурого цирку» - рейдерів, що розмальовують себе яскравими фарбами та люблять гратися зі своєю здобиччю. Вони потроху розбираються з руїнами і хто знає як швидко вони знайдуть таємний поверх? Чи може вже знайшли і тепер намагаються відкрити? А що з біологічною зброєю, чи вціліли зразки, або рецепти створення? Що з Ікаром та його підлеглими? Чи скоро вони вийдуть з кріосну? Як поведуть себе у новому світі? На всі ці питання доведеться відповісти майстру та гравцям, що вирішать взяти цю концепцію руїн для гри.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Теги персонажів

Це Теги персонажів (Character Tags) з книги "The Atlas of the Latter Earth" Кевіна Кроуфорда. Дозвіл на переклад автор цього блогу отримав у приватному спілкуванні з К. Кроуфордом. Якщо у вас є якісь питання або пропозиції пишіть на електронну пошту fanat1986@gmail.com  Дякую за допомогу з вичиткою Valora ! Так само як руїни, міста чи еліти можна визначити за допомогою тегів, так само можна визначити та окремих персонажів. Теги персонажів призначені для того, щоб дати вам швидкий спосіб визначити мотиваційні риси та елементи історії створених вами NPC, незалежно від того, чи є вони антагоністами, симпатичними фігурами, чи суперечними особистостями. Ви також можете використати ці теги як підказки для створення аспектів власного персонажа. Кожен тег персонажа супроводжується обговоренням різних способів прояву цього аспекту, чи то як особистої риси, чи то як ситуації, що визначила його теперішнє становище. Теги, як правило, зосереджені на тому, як ця риса може вплинути на приго...

Ролплей (відіграш) діями

Відіграш в НРІ складається з двох частин - акторська гра та дії. Акторська гра це зміна голосу, інтонації та манери мовлення та опис реакцій персонажа на те, що відбувається в грі (злість, здивування, розчарування). Під час гри в живу до цього можуть додаватися тематичний одяг, жести та (опціонально) гра на музичних інструментах. Під відіграшем діями я розумію відігравання різних аспектів персонажа, які гравець або прописав сам, або отримав разом з прегеном. Нажаль, я часто бачу, що люди взагалі не розуміють, що відіграш діями існує і що він не менш важливий, а для деяких ігор навіть більш важливий ніж акторська гра. Тому я хочу поговорити про нього більш детально. З чого почати відіграш діями? Для того, шоб вам було що відігравати діями, у вашого персонажа повинен бути ряд аспектів, які будуть спонукати до такого ролплею. Вони закладаються на моменті створення передісторії. Наприклад, ваш персонаж постраждав від дій дворян, які використовували його та його сім’ю для власного збагаченн...

Створення неігрових персонажів гравцем

Наразі я граю у дві довгі кампанії - по системах Swords of the Serpentine та самописній, системі від мого друга дитинства. В мечах ми граємо в міське фентезі з елементами детективу, а у мого друга в самописній системі ми граємо в доволі класичну пригодницьку партію в регіоні, де конфліктують між собою різні фракції. Оля (майстриня SotS) попросила підготувати пару неігрових персонажів (НІПів) кожного з гравців перед стартом кампейну. Я настільки розігнався, що привніс цю практику в другий кампейн, в якому я граю. Оскільки я не маю змоги водити багато ігор, то, мабуть, найкраще що я можу - поділитися позитивними практиками, які допомогли покращити ігри, в яких я беру участь. Практика створення НІПів гравцем стала виявилася позитивною, тож ділюся. А чи треба? Не варто створювати неігрових персонажів якщо ви не впевнені, що майстер погодиться їх додавати до ігрового світу. Поговоріть з майстром, уточніть деталі сетінгу та особливості проведення пригоди. Можливо, ви будете грати у кампейн, ...