Перейти до основного вмісту

Створення руїн у постап-сетінгу

Створення руїн у постап-сетінгу

Руїни в постапокаліптичному світі можна досліджувати у пошуках ресурсів та знань. Якщо ви водите кампанію пісочницю, то краще за все наводити гравців на певні руїни за допомогою зачіпок. На цьому етапі вам потрібно знати про руїни не дуже багато: походження, як їх було знищено, хто там живе і пару тегів, тобто основну концепцію місця. Якщо гравці почнуть цікавитися цим місцем, збирати інформацію, а потім підуть туди – тут вже знадобиться повноцінно готуватися.

Тож давайте пройдемо всі етапи створення концепції руїн. Я буду спиратися на рулбук «Other Dust». Оскільки він коштує грошей, я не буду наводити всі матеріали звідти, а просто покажу яку користь він може принести. Якщо вас це зацікавить, ви зможете купити рулбук «Other Dust» на сайті Drivethru RPG.

Для додаткового виклику, я буду кидати дайси на кожен з етапів створення руїн, подивимося що нам принесе рандом.

Походження руїн: «Охоронний комплекс, адміністративна будівля, військова зона».

Причина руйнації: «Хвороба. Жорстока інфекція знищила більшість місцевих, змусивши решту втекти. Більшість із цих хвороб були наномодифікованими бойовими речовинами, і вони можуть залишитися у ціх стінах».

Мешканці руїн: «Мандрівники та бродяги, вони зібралися разом, щоб знайти притулок, який дають ці руїни. Тих, хто не виглядають як «свої», ці бродяги часто вважають здобиччю».

Тепер ми кидаємо двічі по таблиці тегів, щоб творчо поєднати результат. Мені випало: «Кріогенні капсули» та «Секретна база повстанців». Про кожен з них в рулбуку написано доволі детально і я буду спиратися на ці описи, створюючи концепцію руїн.

Тож, поєднуємо усе що ми отримали і в нас виходить військова база «Тета», яка на момент кінця світу була повністю під контролем повстанців, що боролися проти правлячого режиму. Як їм це вдалося? Завдяки зраді та бюрократії. Повстанцями керував Ікар – релігійний фанатик, який мав військове звання, але ненавидів офіційну владу і марив про панування терору. В момент, коли світ рухнув, на базі «Тета» була підготовлена біологічна зброя – надзвичайно сильний вірус, що перетворює людей на дуже агресивно діючих зомбі, що гинуть протягом години.

Землетруси, орбітальні удари та цунамі спричинили збій в умовах збереження біологічної зброї. Ікар та його підручні сховалися в капсулах на таємному поверсі бази, а всі інші мешканці «Тети» – загинули.

Тепер це місце зайняла спільнота «Похмурого цирку» - рейдерів, що розмальовують себе яскравими фарбами та люблять гратися зі своєю здобиччю. Вони потроху розбираються з руїнами і хто знає як швидко вони знайдуть таємний поверх? Чи може вже знайшли і тепер намагаються відкрити? А що з біологічною зброєю, чи вціліли зразки, або рецепти створення? Що з Ікаром та його підлеглими? Чи скоро вони вийдуть з кріосну? Як поведуть себе у новому світі? На всі ці питання доведеться відповісти майстру та гравцям, що вирішать взяти цю концепцію руїн для гри.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Теги персонажів

Це Теги персонажів (Character Tags) з книги "The Atlas of the Latter Earth" Кевіна Кроуфорда. Дозвіл на переклад автор цього блогу отримав у приватному спілкуванні з К. Кроуфордом. Якщо у вас є якісь питання або пропозиції пишіть на електронну пошту fanat1986@gmail.com  Дякую за допомогу з вичиткою Valora! Так само як руїни, міста чи еліти можна визначити за допомогою тегів, так само можна визначити та окремих персонажів. Теги персонажів призначені для того, щоб дати вам швидкий спосіб визначити мотиваційні риси та елементи історії створених вами NPC, незалежно від того, чи є вони антагоністами, симпатичними фігурами, чи суперечними особистостями. Ви також можете використати ці теги як підказки для створення аспектів власного персонажа. Кожен тег персонажа супроводжується обговоренням різних способів прояву цього аспекту, чи то як особистої риси, чи то як ситуації, що визначила його теперішнє становище. Теги, як правило, зосереджені на тому, як ця риса може вплинути на пригод...

Теги спільнот

Це теги спільнот (Community tags) з Worlds Without Number: Free Edition . Теги спільнот надають можливість для пригод у будь-якому місці, де значна кількість людей змушена працювати разом для виживання. Хоча класичні "похмуре середньовічне місто" або "село фермерів" є типовими громадами, до цієї рубрики також можна включити монастирі, ізольовані ідеологічні групи, субкультури в рамках більшого суспільства або будь-які інші маси людей, у яких відсутня неявна ієрархія та загальна система організації спільноти. Як і інші теги, теги спільноти слід розглядати як широкі мазки та загальні напрями для вашої творчості, а не як строгий опис реальності. Буває корисно думати про них не у буквальному, а у метафоричному сенсі; можливо, жахлива данина, яку приносить спільнота, полягає в тому, що суспільство слухняно жертвує молодих людей у м'ясорубку прикордонних війн жорстокого лорда. Двох тегів, що добре поєднуються, зазвичай достатньо, щоб надати характер будь-якій спільнот...

Створення банди

Ні, в цій нотатці я не буду розповідати про те, як правильно створити банду, щоб тримати райончик. Хоч я і ріс в 90-х у місті Горлівка, але єдине джерело інформації, що доступно мені - система Cities Without Number . Кроуфорд пропонує створити банду у сетінгу кіберпанк, але ми спробуємо зробити його поради більш загальним. Наскільки часто вам в іграх траплялися розбійники, що були просто монстрами певного челенджу? Чи цікаво мати з такими справу? Мені от не дуже. Звісно, продумувати кожного члена банди - така собі ідея, але додати загального контексту банді можна. Тоді розбійники будуть мати власну мотивацію і перетворяться з декорації на міні-фракцію. Організоване злочинне угруповання - це сила, яка може бути задіяна у купі різних схем, завдяки гнучким моральним принципам. Бандити можуть бути зачинщиками страйків, або розганяти їх. Вони можуть бути найняті для державного перевороту чи для відволікаючого нападу на вежу архімага, поки пригодники крадуть з неї артефакт. Банда - сила, яка...