Перейти до основного вмісту

Створення мегакорпорації

Створення мегакорпорації

Мегакорпорації - це універсальні покровителі, цілі для рейдів, антагоністи та джерела здобичі для більшості ігор у кіберпанк-сетінгу. Більшість з них мають фактично необмежені гроші, необмежену владу в межах своїх доменів і глибоку байдужість до всього, окрім власного розвитку. Далі я розпишу основні етапи створення мегакорпорації. Інформацію я узяв з рулбуку Cities Without Number: Free Version. В самій книзі більше прикладів на кожному етапі, тому дуже раджу її прочитати.

Перший етап

Оберіть основний напрямок діяльності мегакорпорації. Будь-яка мегакорпорація також може намагатись опановувати інші сфери діяльності сама, чи створюючи дочірні компанії. Приклади напрямків діяльності:
  1. Сільське господарство
  2. Біотехнології
  3. Обчислювальна техніка
  4. Будівництво
  5. Споживчі товари
  6. Кіберпрограмне забезпечення
  7. Посередництво в передачі даних
  8. Наркотики
  9. Освіта
  10. Фінансові послуги
  11. Важка промисловість
  12. Медіа/Розваги

Другий етап

Оберіть методи, якими діє мегакорпорація. Він відомий операторам - найманцям, рейдерам та агентам інших мегакорпорацій. Прості люди не знають про його існування, бо вони повністю засліплені іміджем, що створює ЗМІ. Можна обрати декілька стилів і придумати як їх поєднати.
  1. Беземоційна. Завжди зосереджена на прибутку.
  2. Бюрократична. Ефективно працює за неповороткою машиною права, закостенілими принципами та безглуздими правилами.
  3. Культова. Культивує у своїх працівниках корпаративну культуру, що схожа на релігію.
  4. Безглузда. Займається сліпою гонитвою за продуктами та схемами, які не є робочими.
  5. Ностальгуюча. Чіпляється за продуктову лінійку або послугу, яка колись була прибутковою.
  6. Езотерична. Слідує естетиці або набору цілей, незрозумілих для сторонніх спостерігачів.
  7. Шахрайська. Спирається на політичний вплив і силу для продажу своїх напівфункціональних товарів.
  8. Злодійська. Заробляє гроші не етичними та злодійськими методами.
  9. Інноваційна. Пропонує сміливі нові ідеї та продукти, незважаючи на ризики.
  10. Вбивча. Цілеспрямовано застосовує насильство проти своїх проблем.

Третій етап

Оберіть сильну сторону мегакорпорації. Це той козир, який вона використовує у конфліктах з іншими мегакорпораціями.
  1. Ця мегакорпорація заможніша за більшість інших мегакорпорацій.
  2. Дуже добре підготовлена охорона.
  3. Ревно відданий персонал нижчої ланки.
  4. Має найкращі продукти одного типу.
  5. Має поважну репутацію.
  6. Є штат елітних оперативників
  7. Чудові інформаційні технології
  8. Має міцні зв’язки у місцевій владі.
  9. Продукція цієї мегакорпорації дешева, але ефективна.
  10. Має розгалужену мережу шпигунів у місті.

Четвертий етап

Встановіть останні події, що визначає поточний стан та цілі мегакорпорації. Можливо для того, щоб розібратися з наслідками цих поідій мегакорпорація наймає команди операторів.
  1. Керівники мегакорпорації намагаються вбити один одного.
  2. Генеральний директор не справляється або втрачає контроль.
  3. Має серйозні проблеми з місцевою владою
  4. Репутація мегакорпорації повністю зруйнована в очах громадськості.
  5. Мегакорпорація вчинила злочин, який важко заперечити.
  6. У основного продукту мегакорпорації виявилися жахливі побічні ефекти.
  7. Атака сильного конкуренту.
  8. Мегакорпорацію нещодавно витіснили з ринку.
  9. Вона розгромила майже всіх своїх прямих конкурентів.
  10. Сформувала особливі зв'язки з урядом.
  11. Відкрила велику дочірню компанію.
  12. Розпочалася війна між філіями мегакорпорації.

П’ятий етап

Виберіть поточну мету корпорації. Мегакорпорації мають мораль ракової клітини і існують лише для того, щоб зростати, накопичуючи силу та вплив. Ті, що намагаються існувати в якійсь стабільній рівновазі, швидко витісняються більш ненажерливими конкурентами.
  1. Розгромити певну мегакорпорацію-суперника.
  2. Дослідити нову революційну технологію.
  3. Отримати нове джерело сировини.
  4. Усунути місцевий набридливий уряд.
  5. Монополізувати певний тип продукції.
  6. Завдати піар-катастрофи конкуренту.
  7. Відвернути фінансову катастрофу за рахунок прибутків.
  8. Відкрити нову філію у ворожому регіоні.
  9. Набути більш відчутної військової сили.
  10. Підтримати корисну групу терористів.
  11. Поширити певний ідеал, що слугує інтересам мегакорпорації.
  12. Запустити шпигуна в керівний склад іншої мегакорпорації.

Шостий етап

Оберіть назву мегакорпорації. Вона може бути пов’язана з ідеями, що заклали у цю структуру на етапі створення, або з особистістю власників. Наприклад, ООО “Повінь” чи банк “Мічіо”.

Таким чином ви можете створити собі мегакорпорацію не тільки для кіберпанк-сетінгу. Це може бути велика фракція навіть у фентезійному світі чи у сетінгу вікторіанської Англії. Так, деякі пункти доведеться переосмислювати, але якщо опиратися на них як на ідеї вийде цікавий та робочий концепт.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Теги персонажів

Це Теги персонажів (Character Tags) з книги "The Atlas of the Latter Earth" Кевіна Кроуфорда. Дозвіл на переклад автор цього блогу отримав у приватному спілкуванні з К. Кроуфордом. Якщо у вас є якісь питання або пропозиції пишіть на електронну пошту fanat1986@gmail.com  Дякую за допомогу з вичиткою Valora ! Так само як руїни, міста чи еліти можна визначити за допомогою тегів, так само можна визначити та окремих персонажів. Теги персонажів призначені для того, щоб дати вам швидкий спосіб визначити мотиваційні риси та елементи історії створених вами NPC, незалежно від того, чи є вони антагоністами, симпатичними фігурами, чи суперечними особистостями. Ви також можете використати ці теги як підказки для створення аспектів власного персонажа. Кожен тег персонажа супроводжується обговоренням різних способів прояву цього аспекту, чи то як особистої риси, чи то як ситуації, що визначила його теперішнє становище. Теги, як правило, зосереджені на тому, як ця риса може вплинути на приго...

Ролплей (відіграш) діями

Відіграш в НРІ складається з двох частин - акторська гра та дії. Акторська гра це зміна голосу, інтонації та манери мовлення та опис реакцій персонажа на те, що відбувається в грі (злість, здивування, розчарування). Під час гри в живу до цього можуть додаватися тематичний одяг, жести та (опціонально) гра на музичних інструментах. Під відіграшем діями я розумію відігравання різних аспектів персонажа, які гравець або прописав сам, або отримав разом з прегеном. Нажаль, я часто бачу, що люди взагалі не розуміють, що відіграш діями існує і що він не менш важливий, а для деяких ігор навіть більш важливий ніж акторська гра. Тому я хочу поговорити про нього більш детально. З чого почати відіграш діями? Для того, шоб вам було що відігравати діями, у вашого персонажа повинен бути ряд аспектів, які будуть спонукати до такого ролплею. Вони закладаються на моменті створення передісторії. Наприклад, ваш персонаж постраждав від дій дворян, які використовували його та його сім’ю для власного збагаченн...

Створення неігрових персонажів гравцем

Наразі я граю у дві довгі кампанії - по системах Swords of the Serpentine та самописній, системі від мого друга дитинства. В мечах ми граємо в міське фентезі з елементами детективу, а у мого друга в самописній системі ми граємо в доволі класичну пригодницьку партію в регіоні, де конфліктують між собою різні фракції. Оля (майстриня SotS) попросила підготувати пару неігрових персонажів (НІПів) кожного з гравців перед стартом кампейну. Я настільки розігнався, що привніс цю практику в другий кампейн, в якому я граю. Оскільки я не маю змоги водити багато ігор, то, мабуть, найкраще що я можу - поділитися позитивними практиками, які допомогли покращити ігри, в яких я беру участь. Практика створення НІПів гравцем стала виявилася позитивною, тож ділюся. А чи треба? Не варто створювати неігрових персонажів якщо ви не впевнені, що майстер погодиться їх додавати до ігрового світу. Поговоріть з майстром, уточніть деталі сетінгу та особливості проведення пригоди. Можливо, ви будете грати у кампейн, ...