Огляд цієї системи ви можете знайти на ютубі, завдяки Євгену українською. Я розповім вам про наративну сторону створення персонажа у Wildsea. А саме про вибір Bloodline, Origin та Post. Напочатку, може здатися, що кожна з цих позицій - це просто доступ до аспектів - здібностей, які можна обрати для побудови персонажа. Але варто лише почитати їх опис і вже не захочеться скіпати його, напроти, я, з величезним задоволенням прочитав описи усіх Bloodline, Origin та Post.
Варто зазначити, що у будь-якій грі я люблю персонажів, у яких є певні аспекти-важелі, що впливають на їхні рішення і провокують на відіграш діями. Наприклад, якщо у персонажа є хронічна хвороба, то багато його рішень буде підпорядковано цьому аспекту його особистості. Ще один приклад - персонаж, на якого з дитинства покладали великі очікування - його поведінка буде досить сильно відрізнятися від звичайної. Якщо подібні важелі є у кожного з персонажів гравців за столом, то історія буде насиченою цікавими поворотами. Звісно, якщо люди будуть активно відігравати персонажів, а не просто створять їх.
Повертаючись до The Wildsea і вибору Bloodline, Origin та Post, я думаю, що про кожен з цих аспектів треба розповісти трохи детальніше.
Bloodline
Bloodline - це раса. Раси в Wildsea доволі цікаві. Я не буду перелічувати тут усі раси, все що треба знати - вони доволі weird’ові. У кожної раси є свої цікаві особливості та питання, над якими варто подумати. Візьмемо для прикладу расу Чілікр (Tzelicrae) - це колонії павучків, що живуть у людиноподібних скафандрах. Доволі цікаво описано те, як вони збиваються в зграї і як працює їх колективний інтелект. Але найбільше мені подобаються “Питання до роздумів”, наприклад, у чілікр вони такі:
- З чого ви зроблений ваш зовнішній шар? Кістка і шовк, полотно і латунь, крадена шкіра або щось зовсім інше?- Чи були у вас коли-небудь справжні розбіжності з самим собою, тема або думка, через яку ваша колонія розкололася?
- Чи приєднували ви павуків з інших чілікр протягом свого життя або всиновлювали підкидьків? Які спогади подарували вам такі поповнення?
Я думаю, що гравець відповість на ці питання для свого персонажа - вже не створить пустишку. А попереду в нас ще Origin та Post.
Origin
Origin - походження. Світ Wildsea зазнав впливу зеленого апокаліпсиса. Дерева займають більшу частину планети і тільки на великих висотах можуть жити розумні істоти.Продовжмо створювати нашого персонажа. Ми вже з’ясували, що він чілікра, а тепер розберемося звідки він? Хай він буде Кочівник (Rootless), що народився на одному з кораблів, які ходять по зеленому морю. Опис походження кочівника тут же підкидує нам інформацію про флотські сім’ї і їх звичаї, а також про мандрівний спосіб життя. Після чого, знову ж таки, ставить питання для роздумів:
- Чи народилися ви на кораблі вашої флотської сім'ї чи на тому, що призначений для спільного використання?
- Який з портів, що ви відвідали, залишив у вас найсильніші спогади? Добрі чи погані? Чи виникала у вас спокуса залишитися, коли ваш корабель відпливав?
- Чи пропонували ви коли-небудь місце в сім'ї сироті, нещасному або втікачеві? Якщо так, то чи зустрічаєтесь ви з ними зараз?
Творчі відповіді на всі ці три запитання роблять нашого персонажа ще цікавим. А попереду нас чекає вибір Post.
Post
Post - спеціалізація. The Wildsea це гра про екіпаж корабля, що ходить по зеленим хвилям дерев. Тож не дивно, що спеціалізація тут називається - пост. В грі аж 17 різноманітних спеціалізацій. Але хай наш чілікра кочівник буде Поштарем (Wordbearer).
Опис поштаря розповідає нам про їхню клятву та те, як поштарі сприймають цей світ, чому вони хочуть доставляти листи, попри усі обставини. Тут нас знову чекають питання для роздумів
- Яка була ваша перша доставка, і що в ній було особливого?
- Чи порушували ви коли-небудь клятву листоноші? Якщо так, то випадково чи навмисно?
- Чи є якесь послання, яке ви не хочете везти, якийсь матеріал, який ви відмовляєтеся перевозити? Чому і який досвід привів вас до цього особистого правила?
Тобто, створюючи персонажа, ми відповідаємо на 9 запитань, що роблять його біографію більш детальною і наповнюють її контентом. А це, як на мене - найголовніше, бо тоді гравець знає як йому діяти в тих чи інших обставинах, відштовхуючись від розуміння логіки персонажа.
Коментарі
Дописати коментар