Я вже деякий час пишу в цей денник і тільки дійшов до нотатки про географію. Хоча, здається, що з чого треба починати, бо якщо майстер береться за написання кампанії, він хоче намалювати мапу. Ні не так, Мапу! МАПУ! Щоб була дуже красивою, щоб там усі гори, ріки та маленькі містечка було видно. Це може бути хобі само по собі, але ГМу така мапа принесе не дуже багато користі, окрім натхнення.
Для проведення кампейну в стилі пісочниця, вам знадобиться дві мапи. Мапа регіону та мапа королівства. Це умовні терміни. Вашим регіоном може бути Нью-Йорк, а королівством Бруклін. Сприймайте ці назви як макрорегіон та мікрорегіон.
Мапа регіонального масштабу підкаже вам, куди можуть зрештою потрапити гравці та що вони можуть там знайти. Мапа в масштабі королівства розповість вам, що вони знайдуть під час конкретних сесій. Мапи королівств будуть змінюватися, якщо ви ведете довгий кампейн і персонажі гравців схильні до подорожей. Регіон повинен бути якось відокремлений від іншого світу, географічно, національно або хоч адміністративно.
Для проведення кампейну в стилі пісочниця, вам знадобиться дві мапи. Мапа регіону та мапа королівства. Це умовні терміни. Вашим регіоном може бути Нью-Йорк, а королівством Бруклін. Сприймайте ці назви як макрорегіон та мікрорегіон.
Мапа регіонального масштабу підкаже вам, куди можуть зрештою потрапити гравці та що вони можуть там знайти. Мапа в масштабі королівства розповість вам, що вони знайдуть під час конкретних сесій. Мапи королівств будуть змінюватися, якщо ви ведете довгий кампейн і персонажі гравців схильні до подорожей. Регіон повинен бути якось відокремлений від іншого світу, географічно, національно або хоч адміністративно.
Регіон
Не треба вимагати від себе дуже круто зроблену мапу. Почніть з начерків і символів, пізніше ви зможете зробити з цього художньо оформлену мапу, якщо захочете. Але наразі вам головне розібратися з тим, як географічно влаштований світ.На рівні регіональної мапи треба розібратися з наступними речами:
Як правило десь у місцевості, де немає міст, та не проходять дороги будуть розташовані руїни, підземелля чи інші об’єкти, що будуть цікавими для гравців. З цього правила може бути виключення, але тоді треба подумати чому так сталося.
Ще більше інформації, корисних порад та таблиць ви зможете знайти у рулбуку системи "Worlds Without Number". Все, що потрібно для світобудови є в безкоштовній версії на drivethrurpg.com
- Вирішіть, скільки сторін регіональної карти будуть океанічні.
- Створіть приблизно пів дюжини значних географічних об'єктів.
- Додайте 1d4+2 великих річок. Річки створюють відмінні кордони для народів, які ви збираєтеся розмістити в цьому регіоні. Якщо виключити чаклунство, річки починаються в горах або високогір'ях і стікатимуть до моря або доти, доки не зникнуть в озері, болоті чи іншій западині. За бажанням додайте на мапу від одного до трьох значних озер або внутрішніх морських районів.
- Розмістить свої нації, важливі племінні групи, великі організації чи інших важливих гравців, які, на вашу думку, відіграватимуть певну роль у цьому регіоні. Нації та племінні землі мають бути значною мірою оточені природними бар'єрами. Такими бар'єрами можуть бути, наприклад, річки, гірські хребти, густі ліси, непрохідні болота або інша місцевість, що легко захищається.
Королівство
Тепер візьміть фрагмент вашого регіону, який міститиме початкові пригоди вашої кампанії, і почніть із нового аркуша паперу. Скопіюйте будь-які основні особливості місцевості із регіональної мапи, які потрапляють у королівство. На цьому етапі треба розібратися з типом або типами місцевості, які є у вашому королівстві. Як правило якийсь тип місцевості у королівстві є домінуючим, а усі інші можуть бути просто приправою. Річки, які ви розташуєте на мапі королівства будуть значно меншого масштабу, як і горні хребти та озера.Як правило десь у місцевості, де немає міст, та не проходять дороги будуть розташовані руїни, підземелля чи інші об’єкти, що будуть цікавими для гравців. З цього правила може бути виключення, але тоді треба подумати чому так сталося.
Ще більше інформації, корисних порад та таблиць ви зможете знайти у рулбуку системи "Worlds Without Number". Все, що потрібно для світобудови є в безкоштовній версії на drivethrurpg.com
Коментарі
Дописати коментар