Продовжуємо генерацію пригоди, що відбувається навколо міста Ньютерм за допомогою інструментів з безкоштовної книги Worlds Without Number. У двох попередніх нотатках я показав як можна згенерувати основний конфлікт у місті та кримінальну еліту (Court). Ми отримали багато сюжетних гачків, тож не будемо зупинятися. Припустимо, що декілька мешканців гетто втікли від мера, коли він вже їх захопив. За ними відправився загін красунчиків (таку назву має кримінальна організація) а також персонажі гравців, які хочуть знайти нещасних людей першими. Тож нам треба згенерувати місце, в якому персонажі гравців наздоженуть втікачів.
Припустимо персонажі гравців дійшли до міста де ховаються втікачі. Що це за місце? Для того, щоб згенерувати його, візьмемо інструменти з розділу “Wilderness Tags”. Кидаємо d100 двічи. Випало 4 та 28, відповідно до таблиці це “Ancient Guardians” та “Decayed Working”. Тут треба пояснити, що Work в WWN це магічна структура. Маг може зробити фонтан, з якого вічно буде бігти вода або територію, зайти на яку вільно можна тільки знаючи пароль, або ще щось, що підкаже йому фантазія. Процес створення Структур та присвоювання їм певного рівня дуже гарно розкритий в рулбуку. Тож в нас є місце де існують древні вартові та структура, що працює не правильно. Синтезуємо ці два варіанти і розуміємо де знайшли прихисток мешканці гетто міста Ньютерм.
Це місце колись було лікарнею посеред лісу біля озера. Багаті люди приїздили сюди щоб відпочити та наповнитися життєвою енергією. Але колись магічна структура, яка лікувала людей дала збій і ті, хто не встиг втікти перетворилися на безумців, що переповнені життєвою енергією, але повністю втратили контроль над собою. Частково контролювати їх може тільки головний лікар, що не повністю втратив розум (а може він сам спровокував той збій). Персонал та пацієнти блукають по території колишньої лікарні, яка вже давно поросла дикими рослинами. Це місце вважається проклятим, сюди іноді заходять шукачі скарбів, але не всі повертаються. Але територія лікарні велика, там є будинки, в яких можна заховатися до того ж який навіжений полізе сюди за тобою? Так думають мешканці гетто, що намагаються знайти тут прихисток.
Якщо гравці полізуть на територію лікарні, вам як майстру доведеться багато чого проробити. Статблоки та модель поведінки персоналу та колишніх хворих (що вже доволі слабо нагадують людей), мапи, лут, ефекти роботи зламаної магічної структури. Десь там усередині ховається головний лікар і вам знадобиться згенерувати йому характер. А ще в нас є красунчики - бандити, що теж дійшли сюди по слідах утікачів. Все це може забезпечити вас пригодою на декілька вечорів. Хто знає як саме персонажі гравців вирішать досліджувати це місце. Можливо вони спробують нашуміти в якійсь будівлі, щоб усі безумці прийшли туди, а самі підуть досліджувати іншу частину лікарні. Можливо будуть пробиватися з боєм, а може спробують дізнатися про це місце більше та здійснять спробу проникнути в головну будівлю та вимкнути структуру. У будь-якому разі це буде крута пригода.
Коментарі
Дописати коментар