Перейти до основного вмісту

Генерація еліти (Court)

В попередній нотатці я продемонстрував як можна за допомоги генераторів спільноти у книзі Worlds Without Number створити основний конфлікт в місті Ньютерм. Тепер ми підемо далі та спробуємо згенерувати кримінальний клан, який протистоїть корумпованому меру міста і має свої цілі та плани, в які можуть вплутатися персонажі гравців. Для такої генерації мені знадобиться розділ “Court”. Нагадую, що його можна знайти у безкоштовній книзі Worlds Without Number. Сам я переклав “court” як еліта, бо слово спільнота вже було зайнято. Еліти тут можна згенерувати різні - релігійні, династичні, бізнес, аристократичні та кримінальні.

Давайте спочатку дізнаємося чим саме займається кримінальна еліта. Як вони здійснюють свої злочини? По таблиці “Their Primary Mode of Crime” випало 6 і це каже що вони работорговці, кинемо ще раз, щоб розширити їх поле діяльності, випало 4, що каже нам - вони ще й контрабандисти. Тож, враховуючи специфіку міста Ньютерм, можемо прийти до висновку, що наша кримінальна еліта викрадала людей та продавала їх в інші міста у вигляді рабів. Коли алхімік та маг Шурцео зробив своє відкриття, кримінальну еліту зацікавила перспектива самій брати людей с гетто та продавати їх алхімікам в інших містах.

Тепер дізнаємося хто є ключовими фігурами кримінальної еліти, кинувши куби по таблиці “People of the Court”. Результати 7,2,10, кажуть нам що глава її - корумпований суддя, його підлеглі - самі є вихідцями с гетто, а джерело влади еліти - те, що вони дуже харизматичні. На цьому пропоную дати еліті ім’я - “Красунчики”. В них дуже високі ідеали, скоріше за все якась альтернативна мораль, яка дає людині свободу від звичайної.

Настає час проблем. Я кинув два рази по таблиці “Problems of the Court”, мені випало дві 10. Що ж, не дивно, що при альтернативній моралі одні члени “Красунчиків” використовують магію проти інших. Друга 10 показує нам, що мер міста знає про цю кримінальну еліту та веде переговори з корумпованим суддею про те, щоб співпрацювати (і не тільки).
Тепер перейдемо до тегів. Таблиця “Court Tags”. Кидаємо два рази d100 і нам випадає 95 та 85. Тобто “Раптова сила” та “Регалії правління”. Припустимо, що “Красунчики” вже продали алхімікам інших міст перших мешканців гетто, чия магічна хвороба дає змогу робити могутню зброю. В них стало дуже-дуже багато золота, стільки, скільки ніколи не було. Водночас у кримінальної еліти є проблеми. Поки вона була маленькою організацією без грошей, нею не дуже цікавилися. Тепер, софіти уваги повернуті на “Красунчиків”, але їх лідер (корумпований суддя) є анонімним. Все що про нього знають, він виступає перед підлеглими у золотій масці демона. Мер, який намагається нав’язати “Красунчикам” переговори, насправді хоче дізнатися більше про їх лідера і, якщо з’явиться така можливість, натиснути на нього, або ліквідувати.


Тож от такі вони “Красунчики”, що вирішили отримати свою долю прибутку з жахливих подій які кояться в місті Ньютерм. Наскільки гарними вони вийшли - вирішувати вам. А я, в наступних нотатках продовжу демонструвати як працюють генератори Кроуфорда.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Теги персонажів

Це Теги персонажів (Character Tags) з книги "The Atlas of the Latter Earth" Кевіна Кроуфорда. Дозвіл на переклад автор цього блогу отримав у приватному спілкуванні з К. Кроуфордом. Якщо у вас є якісь питання або пропозиції пишіть на електронну пошту fanat1986@gmail.com  Дякую за допомогу з вичиткою Valora! Так само як руїни, міста чи еліти можна визначити за допомогою тегів, так само можна визначити та окремих персонажів. Теги персонажів призначені для того, щоб дати вам швидкий спосіб визначити мотиваційні риси та елементи історії створених вами NPC, незалежно від того, чи є вони антагоністами, симпатичними фігурами, чи суперечними особистостями. Ви також можете використати ці теги як підказки для створення аспектів власного персонажа. Кожен тег персонажа супроводжується обговоренням різних способів прояву цього аспекту, чи то як особистої риси, чи то як ситуації, що визначила його теперішнє становище. Теги, як правило, зосереджені на тому, як ця риса може вплинути на пригод

Теги спільнот

Це теги спільнот (Community tags) з Worlds Without Number: Free Edition . Теги спільнот надають можливість для пригод у будь-якому місці, де значна кількість людей змушена працювати разом для виживання. Хоча класичні "похмуре середньовічне місто" або "село фермерів" є типовими громадами, до цієї рубрики також можна включити монастирі, ізольовані ідеологічні групи, субкультури в рамках більшого суспільства або будь-які інші маси людей, у яких відсутня неявна ієрархія та загальна система організації спільноти. Як і інші теги, теги спільноти слід розглядати як широкі мазки та загальні напрями для вашої творчості, а не як строгий опис реальності. Буває корисно думати про них не у буквальному, а у метафоричному сенсі; можливо, жахлива данина, яку приносить спільнота, полягає в тому, що суспільство слухняно жертвує молодих людей у м'ясорубку прикордонних війн жорстокого лорда. Двох тегів, що добре поєднуються, зазвичай достатньо, щоб надати характер будь-якій спільнот

Теги місії в кіберпанк-сетінгу

Тег місії починається з базового тропу або концепції, на яку ви можете спиратися. Після цього наводяться три приклади для п'яти різних елементів. Вороги - це антагоністи і недруги, відповідно до тегу. Якщо ви маєте справу з чорними транспортологами, то один з можливих ворогів - це "Працівник кіберклініки з великою кількістю обладнання". Коли вам потрібно заповнити слот для антагоніста, ви можете взяти щось з цього запису. Друзі - це налаштовані позитивно в бік групи фігури, яких ви можете використовувати, щоб підкинути ІП гачки місій або надати їм допомогу під час пригоди. Ускладнення - це повороти ситуації, які ускладнюють життя команді або додають нюансів. Речі - це макгафіни, скарби, цілі або інші об'єкти, які підходять під троп і можуть зацікавити гравців. Місця - це ті місця, які особливо підходять під троп тегу або пов'язані з типом діяльності передбачений тегом. Ще трохи про термінологію: Фіксер - той хто видає групі контракт на місію. НІП - не ігров