Давайте трохи поговоримо про кампанії-пісочниці з точки зору підготовки бійок. Які принципи необхідно розуміти майстру, що готує кампанію-пісочницю?
Кількість битв на день не визначена наперед. Правила деяких ігор припускають, що персонажі гравців повинні провести X боїв за ігровий день, що в підземеллі планується Y боїв, що абсолютно нормально підготувати зіткнення єдиним виходом з якого буде битва. Ігри-пісочниці так не працюють.
Битви небезпечні. У битвах герої можуть і будуть гинути. Іноді битви необхідні, іноді гравці можуть повернути ситуацію собі на користь, а Іноді їх дії не залишають іншого розумного виходу, окрім бійки; у будь-якому разі гравцям варто гарненько подумати, перш ніж розпочинати бій.
Битв можна уникнути. Якщо ви як ведучий ставите на шляху новоспечених героїв битви, яких не можна уникнути, вашим гравцям доведеться витрачати багато часу на створення нових персонажів. Експедиція, під час якої герої спустилися в Підземелля, перехитрили місцевих мешканців і повернулися зі здобиччю, жодного разу не оголивши мечів - не аномалія, а історія великого успіху. Звісно, більшість пригод не обійдеться без кровопролиття, але бій має бути результатом вибору або дій героїв, а не задуму ведучого, який вирішив, що битва неодмінно станеться.
Вороги не підлаштовуються під героїв. Героям 1-го рівня не варто очікувати, що будь-який розпочатий бій буде їм під силу. Якщо герої вирушили в Попільну Гниль і марширують прямо в глибини цього пліснявого пекла, швидше за все, вони дуже скоро помруть. Якщо досвідчені герої 6-го рівня зіткнулися з сільськими стражниками, ті не перетворяться за помахом чарівної палички на гідних супротивників. Світ не змінюватиметься тільки для того, щоб забезпечити персонажам гравців бій, що відповідає їхнім силам. Уміння правильно оцінити супротивника і вчасно відступити, якщо загроза занадто велика - одна з найважливіших навичок героя.
Вороги не хочуть помирати. Поведінка більшості істот, за деякими винятками на кшталт безмозких зомбі або тих автоматонів, що діють згідно з програмою, визначається їхнім бойовим духом і природним інстинктом самозбереження. Щоб вступити в бій, істотам зазвичай потрібна вагома причина: захист території, пошук їжі, спроба пограбування, ненависть до чужинців, чи то інший зрозумілий мотив (цей момент описаний в моїй попередній нотатці). Вони не битимуться до смерті, якщо є інший вихід, і не битимуться зовсім, якщо не сподіваються перемогти. А щойно перший з них впаде замертво, вони можуть усвідомити свою помилку.
Як у всіх інших аспектах кампаній пісочниць, головне для вас - думати про логічність живого світу та не перетворювати НРІ в аналог комп’ютерної гри.
Кількість битв на день не визначена наперед. Правила деяких ігор припускають, що персонажі гравців повинні провести X боїв за ігровий день, що в підземеллі планується Y боїв, що абсолютно нормально підготувати зіткнення єдиним виходом з якого буде битва. Ігри-пісочниці так не працюють.
Битви небезпечні. У битвах герої можуть і будуть гинути. Іноді битви необхідні, іноді гравці можуть повернути ситуацію собі на користь, а Іноді їх дії не залишають іншого розумного виходу, окрім бійки; у будь-якому разі гравцям варто гарненько подумати, перш ніж розпочинати бій.
Битв можна уникнути. Якщо ви як ведучий ставите на шляху новоспечених героїв битви, яких не можна уникнути, вашим гравцям доведеться витрачати багато часу на створення нових персонажів. Експедиція, під час якої герої спустилися в Підземелля, перехитрили місцевих мешканців і повернулися зі здобиччю, жодного разу не оголивши мечів - не аномалія, а історія великого успіху. Звісно, більшість пригод не обійдеться без кровопролиття, але бій має бути результатом вибору або дій героїв, а не задуму ведучого, який вирішив, що битва неодмінно станеться.
Вороги не підлаштовуються під героїв. Героям 1-го рівня не варто очікувати, що будь-який розпочатий бій буде їм під силу. Якщо герої вирушили в Попільну Гниль і марширують прямо в глибини цього пліснявого пекла, швидше за все, вони дуже скоро помруть. Якщо досвідчені герої 6-го рівня зіткнулися з сільськими стражниками, ті не перетворяться за помахом чарівної палички на гідних супротивників. Світ не змінюватиметься тільки для того, щоб забезпечити персонажам гравців бій, що відповідає їхнім силам. Уміння правильно оцінити супротивника і вчасно відступити, якщо загроза занадто велика - одна з найважливіших навичок героя.
Вороги не хочуть помирати. Поведінка більшості істот, за деякими винятками на кшталт безмозких зомбі або тих автоматонів, що діють згідно з програмою, визначається їхнім бойовим духом і природним інстинктом самозбереження. Щоб вступити в бій, істотам зазвичай потрібна вагома причина: захист території, пошук їжі, спроба пограбування, ненависть до чужинців, чи то інший зрозумілий мотив (цей момент описаний в моїй попередній нотатці). Вони не битимуться до смерті, якщо є інший вихід, і не битимуться зовсім, якщо не сподіваються перемогти. А щойно перший з них впаде замертво, вони можуть усвідомити свою помилку.
Як у всіх інших аспектах кампаній пісочниць, головне для вас - думати про логічність живого світу та не перетворювати НРІ в аналог комп’ютерної гри.
Коментарі
Дописати коментар