Створювати велике місто це завжди значний об’єм підготовки. Навіть в сетингах фентезі це непроста задача, особливо якщо ви підходите до справи грунтовно - пропонуєте основні локації та їх “фішки”, поробляєте НІПів, приділяєте увагу зовнішньому вигляду міста: його екології, архітектурі, тому як виглядають його жителі та як вони себе ведуть. Добре якщо ви підготували місто і гравці в ньому проводять значний проміжок часу. Але навіть якщо вони взагалі не підуть в місто, цей контент вам все ще знадобиться. Ви ж не останній раз майструєте, вірно? От, наприклад, я, водитиму пригоду по односторінковій системі “Goblin Punks” в місті Кларум, яке я підготував для свого кампейну по WWN (приклад генерації іншого міста по WWN) В цій нотатці я продовжую досліджувати Cities Without Numbers та його користь у створенні кампаній у сетингу кіберпанк. Для початку я оберу дві проблеми для світу, в якому буде проводитися гіпотетичний кампейн, і перейду до генерації міста, кинувши кістку к20 два рази та подивившись на результати в розділі “Your World’s Problems”.
В даному випадку в моєму світі проблемами виявились Class Warfare та Resource Shortage. Тобто класова війна та брак ресурсу. Припустимо, що в моєму світі дуже великі проблеми з водою, що виникли в результаті катастрофи. Тепер чиста вода це розкіш, якою володіють лише “аристократи” світу. Прості люди програли війну за те, щоб мати доступ до чистої води, але деякі “водні терористи” все ще продовжують свою боротьбу. Що ж, не найприємніший світ, але хіба може бути інакше в сетингу кіберпанк?
Тепер перейдемо до міських проблем, адже вони будуть двигуном для пригод, чи не так? Кидаємо к100 двічі дивимося розділ “Your City’s Problems”. Нам випало 88 та 97. Тобто Revolution та Tyranny. Тож революція та тиранія в одному флаконі. Як це може бути? Доволі просто. Нещодавно група радикальних водних терористів накопичила достатньо сил, щоб порушити рівновагу в місті та повалити владу аристократів. Однак, після революції ватажки повстанців дізналися, що місто в значно гірному становищі, ніж здавалося на перший погляд. Брак ресурсів катастрофічний, до того ж не всі корпорації визнають новий уряд. Тепер, ті, хто вчора був борцями за справедливість, почали пригнічувати населення ще гірше ніж попередня влада, використовуючи терор для контролю над ситуацією. Новий уряд знаходиться у дуже хиткому становищі та постійно застосовує силу для його регулювання.
От така ідея для основного конфлікту в місті. Звісно, ідею водити не вийде, тому доведеться допрацьовувати її - створювати сторони конфлікту, проробляти мапу міста (або брати готову) та його райони і проводити ще багато роботи. Про деякі елементи підготовки ми поговоримо в наступних нотатках.
Коментарі
Дописати коментар