Перейти до основного вмісту

Генеруємо проблеми світу та міста в кіберпанк сетингу


Створювати велике місто це завжди значний об’єм підготовки. Навіть в сетингах фентезі це непроста задача, особливо якщо ви підходите до справи грунтовно - пропонуєте основні локації та їх “фішки”, поробляєте НІПів, приділяєте увагу зовнішньому вигляду міста: його екології, архітектурі, тому як виглядають його жителі та як вони себе ведуть. Добре якщо ви підготували місто і гравці в ньому проводять значний проміжок часу. Але навіть якщо вони взагалі не підуть в місто, цей контент вам все ще знадобиться. Ви ж не останній раз майструєте, вірно? От, наприклад, я, водитиму пригоду по односторінковій системі “Goblin Punks” в місті Кларум, яке я підготував для свого кампейну по WWN (приклад генерації іншого міста по WWN)

В цій нотатці я продовжую досліджувати Cities Without Numbers та його користь у створенні кампаній у сетингу кіберпанк. Для початку я оберу дві проблеми для світу, в якому буде проводитися гіпотетичний кампейн, і перейду до генерації міста, кинувши кістку к20 два рази та подивившись на результати в розділі “Your World’s Problems”.

В даному випадку в моєму світі проблемами виявились Class Warfare та Resource Shortage. Тобто класова війна та брак ресурсу. Припустимо, що в моєму світі дуже великі проблеми з водою, що виникли в результаті катастрофи. Тепер чиста вода це розкіш, якою володіють лише “аристократи” світу. Прості люди програли війну за те, щоб мати доступ до чистої води, але деякі “водні терористи” все ще продовжують свою боротьбу. Що ж, не найприємніший світ, але хіба може бути інакше в сетингу кіберпанк?

Тепер перейдемо до міських проблем, адже вони будуть двигуном для пригод, чи не так? Кидаємо к100 двічі дивимося розділ “Your City’s Problems”. Нам випало 88 та 97. Тобто Revolution та Tyranny. Тож революція та тиранія в одному флаконі. Як це може бути? Доволі просто. Нещодавно група радикальних водних терористів накопичила достатньо сил, щоб порушити рівновагу в місті та повалити владу аристократів. Однак, після революції ватажки повстанців дізналися, що місто в значно гірному становищі, ніж здавалося на перший погляд. Брак ресурсів катастрофічний, до того ж не всі корпорації визнають новий уряд. Тепер, ті, хто вчора був борцями за справедливість, почали пригнічувати населення ще гірше ніж попередня влада, використовуючи терор для контролю над ситуацією. Новий уряд знаходиться у дуже хиткому становищі та постійно застосовує силу для його регулювання.

От така ідея для основного конфлікту в місті. Звісно, ідею водити не вийде, тому доведеться допрацьовувати її - створювати сторони конфлікту, проробляти мапу міста (або брати готову) та його райони і проводити ще багато роботи. Про деякі елементи підготовки ми поговоримо в наступних нотатках.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Теги персонажів

Це Теги персонажів (Character Tags) з книги "The Atlas of the Latter Earth" Кевіна Кроуфорда. Дозвіл на переклад автор цього блогу отримав у приватному спілкуванні з К. Кроуфордом. Якщо у вас є якісь питання або пропозиції пишіть на електронну пошту fanat1986@gmail.com  Дякую за допомогу з вичиткою Valora ! Так само як руїни, міста чи еліти можна визначити за допомогою тегів, так само можна визначити та окремих персонажів. Теги персонажів призначені для того, щоб дати вам швидкий спосіб визначити мотиваційні риси та елементи історії створених вами NPC, незалежно від того, чи є вони антагоністами, симпатичними фігурами, чи суперечними особистостями. Ви також можете використати ці теги як підказки для створення аспектів власного персонажа. Кожен тег персонажа супроводжується обговоренням різних способів прояву цього аспекту, чи то як особистої риси, чи то як ситуації, що визначила його теперішнє становище. Теги, як правило, зосереджені на тому, як ця риса може вплинути на приго...

Ролплей (відіграш) діями

Відіграш в НРІ складається з двох частин - акторська гра та дії. Акторська гра це зміна голосу, інтонації та манери мовлення та опис реакцій персонажа на те, що відбувається в грі (злість, здивування, розчарування). Під час гри в живу до цього можуть додаватися тематичний одяг, жести та (опціонально) гра на музичних інструментах. Під відіграшем діями я розумію відігравання різних аспектів персонажа, які гравець або прописав сам, або отримав разом з прегеном. Нажаль, я часто бачу, що люди взагалі не розуміють, що відіграш діями існує і що він не менш важливий, а для деяких ігор навіть більш важливий ніж акторська гра. Тому я хочу поговорити про нього більш детально. З чого почати відіграш діями? Для того, шоб вам було що відігравати діями, у вашого персонажа повинен бути ряд аспектів, які будуть спонукати до такого ролплею. Вони закладаються на моменті створення передісторії. Наприклад, ваш персонаж постраждав від дій дворян, які використовували його та його сім’ю для власного збагаченн...

Створення неігрових персонажів гравцем

Наразі я граю у дві довгі кампанії - по системах Swords of the Serpentine та самописній, системі від мого друга дитинства. В мечах ми граємо в міське фентезі з елементами детективу, а у мого друга в самописній системі ми граємо в доволі класичну пригодницьку партію в регіоні, де конфліктують між собою різні фракції. Оля (майстриня SotS) попросила підготувати пару неігрових персонажів (НІПів) кожного з гравців перед стартом кампейну. Я настільки розігнався, що привніс цю практику в другий кампейн, в якому я граю. Оскільки я не маю змоги водити багато ігор, то, мабуть, найкраще що я можу - поділитися позитивними практиками, які допомогли покращити ігри, в яких я беру участь. Практика створення НІПів гравцем стала виявилася позитивною, тож ділюся. А чи треба? Не варто створювати неігрових персонажів якщо ви не впевнені, що майстер погодиться їх додавати до ігрового світу. Поговоріть з майстром, уточніть деталі сетінгу та особливості проведення пригоди. Можливо, ви будете грати у кампейн, ...