Мета задач націлених на дослідження - залучити гравців до навколишніх декорацій і змусити їх добряче подумати про те, як орієнтуватися в цих умовах та розкривати таємниці. При створенні таких задач ГМ повинен забезпечити місцевість безліччю речей, які можна красти, протикати, якими можна маніпулювати, з якими можна битися та від яких можна тікати. Тобто, якщо ви хочете створити атмосферу для дослідження вам потрібен деталізований логічний світ.
Дослідження можуть бути дуже різні. Я підготував от такий перелік варіантів можливих точок інтересу для дослідження, що ні в якому разі не може претендувати на вичерпність:
При цьому важливо не робити цікавим взагалі все. Точку інтересу можна порівняти з дорогоцінним каменем, який привабливо сяє лише коли він знаходиться в буденному оточенні. Якщо ж сяйва забагато, воно може просто засліпити гравців, що призведе до втрати мотивації досліджувати. Тому краще обрамляти точки інтересу повсякденними речами. Так, у прикладі з НІПом, що володіє невідомою магією, гарною ідеєю буде оточити його пересічними громадянами та одним-двома учнями, що потроху вчаться цьому магічному мистецтву.
Дослідження можуть бути дуже різні. Я підготував от такий перелік варіантів можливих точок інтересу для дослідження, що ні в якому разі не може претендувати на вичерпність:
- підземелля;
- дика природа;
- покинуте місто/село або інша урбаністична місцевість;
- робота складного механізму;
- мотивація НІПів;
- природа феноменів або аномалій;
- джерело власних сил/слабкостей;
- містична природа зв’язку з потойбічними силами;
- географія чи історія світу.
Точки інтересу
Розмовляючи про дослідження просто неможливо оминути таку тему, як точки інтересу. Знову ж таки, цей термін не треба розуміти тільки як “точки на мапі, в яких може знаходитись щось, що викличе цікавість у персонажів гравців”. З переліку вище видно що точкою цікавості може бути що завгодно. НІП, що володіє магією про яку ніхто не чув у цьому світі, або предмет, який здатен перевернути з ніг на голову усі уявлення людства про його історію - також є точками інтересу на плані вашого кампейну.При цьому важливо не робити цікавим взагалі все. Точку інтересу можна порівняти з дорогоцінним каменем, який привабливо сяє лише коли він знаходиться в буденному оточенні. Якщо ж сяйва забагато, воно може просто засліпити гравців, що призведе до втрати мотивації досліджувати. Тому краще обрамляти точки інтересу повсякденними речами. Так, у прикладі з НІПом, що володіє невідомою магією, гарною ідеєю буде оточити його пересічними громадянами та одним-двома учнями, що потроху вчаться цьому магічному мистецтву.
Коментарі
Дописати коментар