Перейти до основного вмісту

Генерація характерів

Генерація характерів
Коли я створюю персонажа в НРІ, я завжди сприймаю його, в першу чергу, як характер. Тобто те, що персонаж англійською пишеться як “character” для мене не пуста формальність. Мені боляче читати, коли гравці кажуть, що грають паладинами, або бардами та розповідають про свого персонажа, перше, що кажуть - яке пошкодження за один раунд він наносить в бою. Тому, коли я вперше читав Worlds Without Number, мені відразу сподобався підхід Крофуорда до створення НІПів. Бойова статистика та бойові вміння в нього далеко не на першому місці. Натомість навіть у безкоштовній версії WWN є доволі гарний генератор зовнішності, амбіцій, різноманітних стосунків та особистих трагедій.

Але наразі я хочу поговорити навіть не про них, а про Теги персонажів. Ці теги можна знайти в доповненні “The Atlas of the Latter Earth”, яке не є безкоштовним і коштує 20 доларів. Чи варто його купувати саме заради генератора НІПів? Тут мені важко сказати, кожен повинен приймати такі рішення сам. Я лише продемонструю як цей генератор працює, коли вам хочеться згенерити характер якомусь конкретному НІПу.

Що ж. Повертаємося в наше місто Ньютерм, яке ми пропрацювали останні чотири нотатки. Ми згенерили цьому місту основний конфлікт, кримінальне угрупування, місце в дикій природі неподалік та руїни під містом. Тепер спробуємо згенерити характер меру міста.


Хай мера звуть Фернандо. Щоб згенерувати йому характер ми відкриваємо Character Tags і кидаємо d100 два рази. Випало 20 та 57 - “Cultural Outsider” та “Irrational Hatred”. Тобто “Культурний аутсайдер” та “Ірраціональна ненависть”. Прикладаємо ці теги до мера, який продає мешканців гетто алхімікам і отримуємо доволі трагічну постать.

Фернандо має коріння в гетто, це його темна таємниця і сам він каже, що є сиротою. Насправді батьки просто здали Фернандо у сирітський притулок, бо не знали чим його прогодувати. Будучи доволі розумним і талановитим, Фернандо розбагатів, маючи мізерний статок на початку своєї кар’єри підприємця. Він займався усім - торгував яблуками, випікав хліб та перепродавав чутки. В якийсь момент він потрапив до вищої ліги підприємців і став магнатом. Вже звідти він потрапив у кріслі мера і це було не дуже складно, оскільки Фернандо мав купу зв’язків на самих різних рівнях суспільства.

Але весь цей час Фернандо рухала ненависть, яка була і є головним рушієм його долі. Він ненавидить усіх - простих людей, які відокремилися від мешканців гетто, магнатів, які, якби знали про його походження, не подали б йому руки, але найголовніший об’єкт ненависті Фернандо - мешканці гетто. Кожен раз, коли на корабель вантажать наступну партію хворих, щоб відправити їх до алхіміків у інших містах, Фернандо приходить на пірс і особисто дивиться на процес завантаження. Він дивиться в обличчя людей, які спотворені хворобою, щоб впізнати знакомі риси, які кожен день бачить у дзеркалі. Чи спалить ненависть Фернандо? На це питання могли б відповісти гравці, які б грали у згенереному нами сетінгу.

А ми з вами, дорогі друзі, закінчуємо цей цикл нотаток. Особисто я отримав величезне задоволення, демонструючи роботу генераторів з WWN. Сподіваюсь, що ці нотатки сподвигнуть вас на використання гарних інструментів.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Теги персонажів

Це Теги персонажів (Character Tags) з книги "The Atlas of the Latter Earth" Кевіна Кроуфорда. Дозвіл на переклад автор цього блогу отримав у приватному спілкуванні з К. Кроуфордом. Якщо у вас є якісь питання або пропозиції пишіть на електронну пошту fanat1986@gmail.com  Дякую за допомогу з вичиткою Valora ! Так само як руїни, міста чи еліти можна визначити за допомогою тегів, так само можна визначити та окремих персонажів. Теги персонажів призначені для того, щоб дати вам швидкий спосіб визначити мотиваційні риси та елементи історії створених вами NPC, незалежно від того, чи є вони антагоністами, симпатичними фігурами, чи суперечними особистостями. Ви також можете використати ці теги як підказки для створення аспектів власного персонажа. Кожен тег персонажа супроводжується обговоренням різних способів прояву цього аспекту, чи то як особистої риси, чи то як ситуації, що визначила його теперішнє становище. Теги, як правило, зосереджені на тому, як ця риса може вплинути на приго...

Ролплей (відіграш) діями

Відіграш в НРІ складається з двох частин - акторська гра та дії. Акторська гра це зміна голосу, інтонації та манери мовлення та опис реакцій персонажа на те, що відбувається в грі (злість, здивування, розчарування). Під час гри в живу до цього можуть додаватися тематичний одяг, жести та (опціонально) гра на музичних інструментах. Під відіграшем діями я розумію відігравання різних аспектів персонажа, які гравець або прописав сам, або отримав разом з прегеном. Нажаль, я часто бачу, що люди взагалі не розуміють, що відіграш діями існує і що він не менш важливий, а для деяких ігор навіть більш важливий ніж акторська гра. Тому я хочу поговорити про нього більш детально. З чого почати відіграш діями? Для того, шоб вам було що відігравати діями, у вашого персонажа повинен бути ряд аспектів, які будуть спонукати до такого ролплею. Вони закладаються на моменті створення передісторії. Наприклад, ваш персонаж постраждав від дій дворян, які використовували його та його сім’ю для власного збагаченн...

Створення неігрових персонажів гравцем

Наразі я граю у дві довгі кампанії - по системах Swords of the Serpentine та самописній, системі від мого друга дитинства. В мечах ми граємо в міське фентезі з елементами детективу, а у мого друга в самописній системі ми граємо в доволі класичну пригодницьку партію в регіоні, де конфліктують між собою різні фракції. Оля (майстриня SotS) попросила підготувати пару неігрових персонажів (НІПів) кожного з гравців перед стартом кампейну. Я настільки розігнався, що привніс цю практику в другий кампейн, в якому я граю. Оскільки я не маю змоги водити багато ігор, то, мабуть, найкраще що я можу - поділитися позитивними практиками, які допомогли покращити ігри, в яких я беру участь. Практика створення НІПів гравцем стала виявилася позитивною, тож ділюся. А чи треба? Не варто створювати неігрових персонажів якщо ви не впевнені, що майстер погодиться їх додавати до ігрового світу. Поговоріть з майстром, уточніть деталі сетінгу та особливості проведення пригоди. Можливо, ви будете грати у кампейн, ...